Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Hoppas dom har sparkat sommarjobbarna snart så det blir lite ordning. Alla kan se sin köputrymmen och alla får per automatik sina klarnakort utskickade.

Tyvärr alltså men det är knappast sommarjobbarnas fel att de högre upp inte meddelar kundservice om att de tillexempel har sänkt köputrymmet för alla.
Hela organisationen är skit.

När tog du ut till paypal ?? För mig funkar det inte
imorse, men fick åter ta bortgränsen på kortet med 4 sifror på nya paypal kontot och gamla paypal kontot som jag tar ut till bankkontot från fick jag verifiera igenmed id, adrss bevis. Tog ca 30 min såfunka allt igen, va Paypal som krävde verifiering, Klarna funkade fint.

190k?? Fick du ut såmkt?

Det står så på fakturan, jag vet faktiskt inte hur mycket det blev men då jag köpte en hel del på det och PayGoo:ade ut säkert 100.000 så det kan absolut stämma.

Vad är fördelen med paygoo-kort? massa avgifter bara, ser inte nyttan?
Jag brukar gå till icamaxi köpa en glass och be om 10 000 extra, eller lokala spelbutiken, köpa nåt litet v75 system och en snusdosa samt be om 5000 extra, sedan om man inte vill ha massa kontanter, går man till en insättningsmaskin till sitt vanliga konto, alternativt bankkontor vid större summor.

imorse, men fick åter ta bortgränsen på kortet med 4 sifror på nya paypal kontot och gamla paypal kontot som jag tar ut till bankkontot från fick jag verifiera igenmed id, adrss bevis. Tog ca 30 min såfunka allt igen, va Paypal som krävde verifiering, Klarna funkade fint.

Hmm.. ta bort gränsen ? För mig står det bara att det nekas av kortutställaren eller nåt liknande ;/

Är det fler som får upp denna ruta varje gång man vill kolla sitt köputrymme? Står att mitt köputrymme är stort men om jag endast knappar in o testar 100 kr kommer detta upp varje gång?!

Bilagor

• Screenshot_20180826-074017_Klarna.jpg
    Screenshot_20180826-074017_Klarna.jpg
    209.8 KB · Visningar: 214
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp