Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Varför skulle de dra öronen åt sig? Jag tror snarare det handlar om en produkt och en plattform som inte är färdig. Med facit i handen skulle Klarna aldrig släppt/alternativt väntat med att släppa kortet. Att man som kund aldrig vet sin exakta köpgräns är inget annat än en stor jävla skandal.

Det kanske är så att dom dragit örona åt sig.Till med jag fick från kivra att en creditsafe var tagen på mig på en banal summa på 300 kr ,har dock klarnakonto.:eek:

Kan det inte vara så enkelt som att detta till en början kosta dom mer pengar än dom budgeterat och räknat med.

Min köpgräns ligger på stadiga 40 K :) Men visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen ;)

Min köpgräns ligger på stadiga 40 K :) Men visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen ;)
Först till kvarn ,den mal

Det visade sig en större utmaning än vad jag kunde ana att rengöra skitet så den är faktiskt i källaren numera :D

Trots att jag inte ser vilken köpgräns jag har på kortet, så lyckades jag tanka full tank på ST1 för en stund sedan.

Tidigare när jag sett min köpgräns så har jag inte kunnat använda kortet till att tanka med.

Jag lyckades få ut 5000 via glase så fort jag fick kortet godkänt i torsdags.. trots 2 färska bet anmärkning och skuldsaldo, köputrymme är stort och jag blir beviljad köp upp till 60 000.. helt sjukt egentligen.. dock! Finns det nåt sätt kvar att få pengar till kontot ? Entropay m.m verkar ju inte funka längre

Funkar Paypal?

Jag hade en ganska stor köpgräns, typ 40k. Nu har jag ingenting Någon som råkat ut för samma? De har inte tagit någon ny upplysning eller så...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp