Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

nog bara jag som inte fort ansöka eller fort förfrågan om kortet. Tänk vilken dröm att ansöka ooch få 120.000 kr;)

När jag började använda mitt kort hade jag stort utrymme typ 110 000 vid testköp. Har haft stort köputrymme hela tiden fram tills igår, nu står det begränsat trots att jag använt 60 000 ? Någon mer som har fått samma?

Min ruta med testköp är borta helt, sedan igår. Var precis i kontakt med Klarna, som återigen har fel på detta!
Så det kanske inkluderar även detta.

När jag började använda mitt kort hade jag stort utrymme typ 110 000 vid testköp. Har haft stort köputrymme hela tiden fram tills igår, nu står det begränsat trots att jag använt 60 000 ? Någon mer som har fått samma?

Jag har inte använt mitt kort på månader och blev lite nyfiken på det du skrev.
Det visade sig att de har sänkt mitt utrymme från cirka 130tkr till 50tkr.

Vad ska man säga.. De är helt värdelösa.

Jag har försökt göra ett köp på 4400kr men det går inte. Kollade min köpgräns o den har oxå sjunkit. 20000 gick bra. Har använt 2600kr. Kontaktat Klarna idag igen o hon skulle skicka vidare ärendet. Vad är det för mening att man kan testa köpgräns när det ändå inte går. Sicket skämt. Ska klippa det där kortet :(

Och mitt köputrymme på 70000kr verkar vara nere på noll. För jag kan inte ens testa mitt köputrymme. Har varit så sedan i torsdags.

De kanske borde byta namn till Oklarna istället...

Det kanske är så att dom dragit örona åt sig.Till med jag fick från kivra att en creditsafe var tagen på mig på en banal summa på 300 kr ,har dock klarnakonto.:eek:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp