Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Du kan inte dela upp när det är en liten summa.
Hade förvalt Klarna direkt och har nu lagt sig som en faktura som jag också senare kan delbetala.

Hoppas hon hade koll.

Ja jag skrev i chatten precis, dem har tekniska problem med att delbetala fakturan tydligen. :confused:
Vissa kunder har haft det problemet sedan första fakturan med inklusive mig.
Så jag chattade med dom när jag fick min första faktura och då var min skuld på 21.900kr, så då sa dom på chatten att jag kan betala in 1/24 del av 21.900kr vilket jag gjorde. Sen kom en påminnelse och då tog dom bort påminnelseavgiften. Sen sa dom på chatten att problemet bör vara löst till augusti-fakturan skickas ut, men är det inte löst tills dess(vilket det inte är) så kan jag chatta med dom igen och få betala in 1/24 del av skulden denna månaden med.
Antar att du fått samma förslag på lösning av dom?

Jag gick in på ”Månadsfaktura” på startsidan, gick in på ett av mina köp, längst ner står ”betalningsalternativ” och valde där ”delbetala”. Dock fick jag göra så på varje köp, så tog en liten stund. Valde att betala några av de mindre köpen. Jag kunde delbetala i upp till 12 månader. :D

Jag gick in på ”Månadsfaktura” på startsidan, gick in på ett av mina köp, längst ner står ”betalningsalternativ” och valde där ”delbetala”. Dock fick jag göra så på varje köp, så tog en liten stund. Valde att betala några av de mindre köpen. Jag kunde delbetala i upp till 12 månader. :D

Ja, det är så det ska funka.
Men för vissa kunder funkar det inte.

Vissa kunder har haft det problemet sedan första fakturan med inklusive mig.
Så jag chattade med dom när jag fick min första faktura och då var min skuld på 21.900kr, så då sa dom på chatten att jag kan betala in 1/24 del av 21.900kr vilket jag gjorde. Sen kom en påminnelse och då tog dom bort påminnelseavgiften. Sen sa dom på chatten att problemet bör vara löst till augusti-fakturan skickas ut, men är det inte löst tills dess(vilket det inte är) så kan jag chatta med dom igen och få betala in 1/24 del av skulden denna månaden med.
Antar att du fått samma förslag på lösning av dom?
Jag fick fint gå upp o dela upp vartenda köp, förutom dem under 200 kr. Fick inget förslag om att betala 1/24 delar, utan fick dela upp allt och det hamnade på konto, nu vet jag ju inte förrän nästa månad vad allt kommer kosta :|

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp