Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Har fått klarna och kortet och gjort överföring via Paypal. Gick fint på 8000:-. Inga problem. Nu har jag fått Mail av dom att pengarna inte gick att dras för att det är betalt med klarna direkt och nu har dom satt en 14 dagars faktura på beloppet. Nån som varit med om något liknande?

Kan du kopiera mailet?

Du gjorde ett köp hos Klarna Card 2018-08-12 och valde att betala 4 123kr med Klarna Direkt. Vi kunde dessvärre inte debitera ditt angivna konto eftersom det saknades pengar.

Du kan istället betala ditt köp som faktura eller logga in på Klarna.seoch slutföra betalningen därifrån.

Skumt,
Kan du använda kortet i övrigt?

Nu fick jag fakturan.
Kan fortfarande inte välja delbetalning haha.
Nån av er som också har det problemet/felet?

Nu fick jag fakturan.
Kan fortfarande inte välja delbetalning haha.
Nån av er som också har det problemet/felet?

Jag hade det problemet, men sedan kunde jag dela upp varje köp för sig inne i fakturan så då löste det sig, 70% av kundtjänst säger däremot att man inte kan delbetala ännu men att det ska gå i framtiden, undrar om dom har personalmöten nån gång under året?

Har fått klarna och kortet och gjort överföring via Paypal. Gick fint på 8000:-. Inga problem. Nu har jag fått Mail av dom att pengarna inte gick att dras för att det är betalt med klarna direkt och nu har dom satt en 14 dagars faktura på beloppet. Nån som varit med om något liknande?
Fick du inte ok av klarna när pengarna var dragna?

För er som testat paygoo och kunnat hämta ut i bankomat: amvände ni paygoo gift eller paygoo reload?

Jag kunde heller inte använda delbetalning på min faktura?! Trots att det står i mailet att man kan välja betala direkt eller dela upp...blir inte klok på detta.Nu valde jag att betala direkt då summan var rätt liten mrn i framtiden hade jag velat dela upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp