- Meddelanden
- 146
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 101
Nu kom mitt tillbaka! Har du fått din faktura än?Jag kan fortfarande inte heller se mitt köputrymme. Så irriterande!!
Nu kom mitt tillbaka! Har du fått din faktura än?Jag kan fortfarande inte heller se mitt köputrymme. Så irriterande!!
Åh, Lyllos!!Nu kom mitt tillbaka! Har du fått din faktura än?
Gjorde du nå särskilt för att den skulle komma upp igen? Eller va de bara att logga ut och in?Nä bara väntadeÅh, Lyllos!!Gjorde du nå särskilt för att den skulle komma upp igen? Eller va de bara att logga ut och in?
Har inte fått fakturan för augusti än.![]()
så störigt! Inte jag heller, vafan får inte vi för? :SHmm.. jag får bara försöka ha lite tålamod till och vänta då.Nä bara väntadeså störigt! Inte jag heller, vafan får inte vi för? :S
Ska någon av oss ta en för laget o skriva i chatten o fråga? :’) hur hittar du den rutan? Hela klarna har ju kraschat tydligen hahaHmm.. jag får bara försöka ha lite tålamod till och vänta då.
Undrar jag med, man blir ju smått idiot på detta!!
Haha hela deras app verkar totalt överbelastad! Jag har chattat med dom typ 5 gånger de senaste 3 dagarna.Ska någon av oss ta en för laget o skriva i chatten o fråga? :’) hur hittar du den rutan? Hela klarna har ju kraschat tydligen haha

Nu försvann mitt köp utrymme igen, detta e katastrofalt. Här betalar vi en jävla ränta och så kan skiten inte ens fungera ä! Rövhål är demHaha hela deras app verkar totalt överbelastad! Jag har chattat med dom typ 5 gånger de senaste 3 dagarna.
Den rutan kommer upp efter några sekunder när man går in på ”inställningar” (den gubben uppe i hörnet till vänster). Men till föga hjälp.![]()