Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Så här ser de ut för mig just nu, den rutan var inte där innan, så går kanske framåt då?

Bilagor

• 907357B4-2684-40F8-8427-B20AF17144C2.jpeg
    907357B4-2684-40F8-8427-B20AF17144C2.jpeg
    57.7 KB · Visningar: 259
Åh, Lyllos!! :D Gjorde du nå särskilt för att den skulle komma upp igen? Eller va de bara att logga ut och in?
Har inte fått fakturan för augusti än. :confused:
Nä bara väntade :D så störigt! Inte jag heller, vafan får inte vi för? :S

Hmm.. jag får bara försöka ha lite tålamod till och vänta då. :p
Undrar jag med, man blir ju smått idiot på detta!!
Ska någon av oss ta en för laget o skriva i chatten o fråga? :’) hur hittar du den rutan? Hela klarna har ju kraschat tydligen haha

Btw.. Någon som vet vad de baserar köputrymmet på? Inkomst? Score hos Creditsafe?

Ska någon av oss ta en för laget o skriva i chatten o fråga? :’) hur hittar du den rutan? Hela klarna har ju kraschat tydligen haha
Haha hela deras app verkar totalt överbelastad! Jag har chattat med dom typ 5 gånger de senaste 3 dagarna. :D

Den rutan kommer upp efter några sekunder när man går in på ”inställningar” (den gubben uppe i hörnet till vänster). Men till föga hjälp. :mad::D

Haha hela deras app verkar totalt överbelastad! Jag har chattat med dom typ 5 gånger de senaste 3 dagarna. :D

Den rutan kommer upp efter några sekunder när man går in på ”inställningar” (den gubben uppe i hörnet till vänster). Men till föga hjälp. :mad::D
Nu försvann mitt köp utrymme igen, detta e katastrofalt. Här betalar vi en jävla ränta och så kan skiten inte ens fungera ä! Rövhål är dem

Update! Som jag berättat tidigare så har ju ansökan strulat för mig i sista steget när jag ska spara faktura uppgifter .
Fått massa difusa svar hit o dit, nu äntligen fick jag ett vettigt svar. Det är tydligen ett tekniskt fel som har legat för en del kunder när dom ska ansöka om kortet. Alla har ännu inte möjlighet att ansöka om kortet ; men i slutet av augusti ska kortet vara tillgängligt för alla och i sammband med detta ska detta tekniska strul vara löst... så får vi se om det går att lita på detta eller ej

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp