G
Gästen
Gäst
Poäng: 0
Jag satte in på glase igår o det funka
Jag satte in på glase igår o det funka
Du måste lägga till bankkonto, sen väljer du att föra över från glase till bankkontojag undrar hur man får över pengarna till sitt konto när man väl har fört över pengar på sitt konto i Glaze? Det står att man inte kan skicka pengar till sig själv.
Du måste lägga till bankkonto, sen väljer du att föra över från glase till bankkonto
provade toppa upp nu o det funka inte längrejag undrar hur man får över pengarna till sitt konto när man väl har fört över pengar på sitt konto i Glaze? Det står att man inte kan skicka pengar till sig själv.

ok tack måste man först verifiera sitt konto då jag inte hittar vart jag ska överför till bankkontot ?Du måste lägga till bankkonto, sen väljer du att föra över från glase till bankkonto
Ja, fota ditt leg/körkort direkt när dom ber digok tack måste man först verifiera sitt konto då jag inte hittar vart jag ska överför till bankkontot ?
Pratade med klarnars kundservice och dom sa att kortet fortfarande inte är lanserat för alla. Dom vet inte när det ska lanseras fullt ut änRe: SV: Fel
I
info@klarna.se
to 2018-08-09 17:17
Inkorg
Till:
Du svarade den 2018-08-09 17:24.
Hej
Tack för ditt mejl.
Då du vill göra en beställning på kortet så gör en bedömning för att se om vi kan erbjuda det, vi kollar då på din tidigare betalningshistorik hos Klarna, din nuvarande skuld samt tar del av extern information från en kreditupplysningsbyrå.
Får du inte möjlighet att beställa kortet så är efter bedömningen vi gjort som nekar det.
Tidigare har kortet inte lanserat för alla kunder men det ska nu vara lanserat så alla som vi erbjuder kortet ska kunna gå in och beställa det.
Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår chatt för snabbare hantering.
Ha en jättefin dag!
Vid svar önskas att tidigare mejl inkluderas för snabbare hantering.
Med vänlig hälsning
Kristin
Kundservice
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431