Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har heller inte kunnat se mitt köputrymme längre.. då måste man göra ett testköp med att eventuellt uc tas.. dåligt. .tidigare gick det att testa olika belopp utan att den rutan kom upp. Undra om de ändrat så för alla?

Det står ff att mitt köputrymme är stort men när man testar belopp kommer hela tiden rutan upp att ev uc tas vid testköp...

Jag har inte ens någon ruta längre. Hela rutan är borta. :/

Jag har heller inte kunnat se mitt köputrymme längre.. då måste man göra ett testköp med att eventuellt uc tas.. dåligt. .tidigare gick det att testa olika belopp utan att den rutan kom upp. Undra om de ändrat så för alla?

Är inte så för mig. Det kommer inte upp något om UC när jag gör testköp.

Är det någon som kan testa sitt köputrymme? Mitt försvann. Ser bara klarnakortsnummer. Inget där det står vad man har för köputrymme. :/

Jag har inte kunnat kolla mitt köputrymme på flera veckor, men enligt kundtjänsten ska det funka så bra så, sedan vill dom ha en printscreen, vad nu set hjälper? Ne jag har tappat hoppet totalt deras kundtjänst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp