Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Fått in 10.000kr på paypal direkt men provade 30 först och fick ett varningsmeddelande :-( Så då måste man verifiera och skit innan man kan ta ut till bankkonto verkar det som suck!

Du pumpade mao ut 150k på Klarna kortet? :cool:
Well done, well done!

Slut på det roliga!
Skönt samtidigt att slippa springa till alla dessa jävla Seveneleven och Pressbyrån.

Totalt har jag använt Klarnakortet för ganska exakt 150.000 kronor innan det tog stopp
Hoppades att jag skulle kunna så att säga komma upp lite till men man ska inte vara girig detta har räddat mig galet mycket.

Har betalat av allt skit jag haft.
Nu ska det bli intressant att se hur Klarna hanterar detta vidare däremot skall det sägas att mitt köputrymme var närmare 200.000 men klarna satte som sagt stopp lite tidigare :D

Nja, sanning med en viss modifikation för jag köpte saker för ca 10.000 så kanske 135.000 skulle jag väl dra till med.
Hade behövt liiiite till för att vara riktigt nöjd men det är väldigt svårt att vara missnöjd när man UTAN att belasta sin UC sprungit som en galning till Pressbyrån 3 dagar.
Så glad att slippa den delen iallafall :D

Nja, sanning med en viss modifikation för jag köpte saker för ca 10.000 så kanske 135.000 skulle jag väl dra till med.
Hade behövt liiiite till för att vara riktigt nöjd men det är väldigt svårt att vara missnöjd när man UTAN att belasta sin UC sprungit som en galning till Pressbyrån 3 dagar.
Så glad att slippa den delen iallafall :D

Har du sprungit runt till massa olika pressbyråer eller bara kört ett par olika?

Ungefär 7-8 stycken, 3-4 dagar i rad.

Däremot väljer man nu "betala direkt" (har kopplat kontot nu igen) ja då har dom plötsligt en störning och det står prova igen.
Så sjukt buggigt alltså.

Hahaha nu funkar kortfan igen :D

Att betala av lån med låt oss säga 200% ränta med Klarna kortet som har 20% är en fördel till ett skuldfritt liv..
Hej Terry,har läst hela tråden och därför tycker jag att det är så mycket bök för ingenting,jag trodde du var på väg till ett skuldfritt liv.Detta är väl att böka till det ytterligare.Men man får göra som man vill så klart.

Det kan du ge dig fan på.
Är skitsur idag, ska till jobbet snart och jag har fortfarande inte fått min juicemaskin att fungera.
Man som man är vägrar jag titta på den användningsmanualen. Så jag ska köpa en juice istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp