Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Det var riktigt skönt.
Ska bli intressant att se om det går att få 24 månader också. Nu står det visserligen 12.
Men det blir väl ändå överkomligt, betalar ändå bra mycket över 20K i dag liksom.

Har du fått något som helst svar av deras support? Ring dom för på chatten återkommer dom aldrig.

Ska gå med 1/24.

Nope, inget. Har ringt och då säger de att de inte kan göra något och att det är skickat till HL. Hos vilken seriös aktör som helst så blir man kopplad vidare men här tar det stop hos första telefonisten, antagligen för att deras verksamhet är skit.

Ska gå med 1/24.

Nope, inget. Har ringt och då säger de att de inte kan göra något och att det är skickat till HL. Hos vilken seriös aktör som helst så blir man kopplad vidare men här tar det stop hos första telefonisten, antagligen för att deras verksamhet är skit.

Jag vet inte om du noterade det men någon la upp i tråden att dom vill anställa 50 nya medarbetare, stört!

Slut på det roliga!
Skönt samtidigt att slippa springa till alla dessa jävla Seveneleven och Pressbyrån.

Totalt har jag använt Klarnakortet för ganska exakt 150.000 kronor innan det tog stopp
Hoppades att jag skulle kunna så att säga komma upp lite till men man ska inte vara girig detta har räddat mig galet mycket.

Har betalat av allt skit jag haft.
Nu ska det bli intressant att se hur Klarna hanterar detta vidare däremot skall det sägas att mitt köputrymme var närmare 200.000 men klarna satte som sagt stopp lite tidigare :D

Slut på det roliga!
Skönt samtidigt att slippa springa till alla dessa jävla Seveneleven och Pressbyrån.

Totalt har jag använt Klarnakortet för ganska exakt 150.000 kronor innan det tog stopp
Hoppades att jag skulle kunna så att säga komma upp lite till men man ska inte vara girig detta har räddat mig galet mycket.

Nu ska det bli intressant att se hur Klarna hanterar detta vidare däremot skall det sägas att mitt köputrymme var närmare 200.000 men klarna satte som sagt stopp lite tidigare :D
150 är helt ok dock:) speciellt om du kunnat betala skulder som har skyhög ränta

Faaan jäkla Paypal! jobbar det ens folk där? inget svar och inget verifierat ännu :-/

Slut på det roliga!

Härligt Terry! :) Skönt att få undan och det bättre.

Dom är om möjligt ännu sämre än Klarna, varje jävla överföring och uttag ska klydda.
Provade ta ut 2000 där och det var ett rent helvete.

Det har gått över tre veckor sedan jag kontaktade Klarna angående tekniskt strul i samband med ansökan om deras kort. Va fan sysslar de med egentligen!?? :(

Testade precis, köpet misslyckades på 150:-.

Edit: Det har gått över en vecka sedan jag kontaktade Klarna om det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp