Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

tacl för tipset! :) jag hittar dock inget ställe där jag kan koppla mitt kort :/ hittar endast ”koppla bankkonto”

tacl för tipset! :) jag hittar dock inget ställe där jag kan koppla mitt kort :/ hittar endast ”koppla bankkonto”

Har du ditt bankkonto kopplat?
De va mitt bankkonto jag menade att ja kopplade bort o sen på jag till det igen.
När du klickar på de bankkontot du har kopplat så finns alternativ "ta bort kopplat bankkonto"

TILL ER SOM INTE KAN ANSÖKA OM KORTET ELLER FÅR NÅGOT TEKNISKT STRUL .... ta bort appen från telefon och ladda ner den igen (kanske behövs flera gånger) ... då kan det funka !!

Du vet att bostadsrätten kan bli hinder mot skuldsanering va?
Jag tänker met på att om detta inte är en rumsren metod att skaffa pengar på så kanske det är dumt att ange var man tagit ut sina pengar och i vilken stad. Det blir ju enkelt att spåra vem som gjort detta.

Jag ska inte ansöka om skuldsanering?
Ah ok, har för mig du skrev förut att du skulle låma upp 1 mille när du kunde för att betala skumrasken och sedan sanera bort det

Har fått min första faktura och kan bara välja att betala direkt... Däremot så kan man klicka sig in på varje köp och välja delbetalning 3, 6 och 12 månader....

Blir ju rätt hög månadskostnad om man delar upp det på 12 månader, hade hoppats på att man skulle kunna dela upp det på 24 månader, som man kan göra med sin kontofaktura.

Ah ok, har för mig du skrev förut att du skulle låma upp 1 mille när du kunde för att betala skumrasken och sedan sanera bort det

Även den tanken har slagit mig, så det kan stämma.
Men om allt går enligt planen nu så bör allting vara fixat inom ett år.
Visst kommer man att ha 10.000 mer i Blanco per månad men samtidigt så har jag kanske 10.000 mer netto än gemene man så det bör ju fan kunna gå.

Paypal funkar nu igen för övrigt.
Men satan vilken avgift dom tar. 3% rakt av.

Redan testat detta, funkar ändå. När jag ”skapat kortet” i appen får jag upp ett felmeddelande som säger att ”mina uppgiftet inte gick att spara”. Får gott vänta in Sveriges segaste kundtjänst...:/

TILL ER SOM INTE KAN ANSÖKA OM KORTET ELLER FÅR NÅGOT TEKNISKT STRUL .... ta bort appen från telefon och ladda ner den igen (kanske behövs flera gånger) ... då kan det funka !!

Köpte precis en pool för 15.000 med kortet och kunde välja 36 månader delbetalning i appen. Bra skumt att det verkar vara olika för i stort sett alla som skriver här.

Vissa får klumpsumma
Vissa får 24 månader
Själv kunde jag välja 36 månader

Har Klarna inte testat det här internt överhuvud taget eller är vi "utvalda" beta testarna tro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp