Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Det är en process, du kan bara ta ut en viss summa per dag med den strategin, så jag hoppas jag hinner innan dom spärrar kortet eller något.
Men har hjälpt mig oerhört mycket det har det.
Man når nya delmål varje dag.
Mitt mål nästa år är att köpa en bostadsrätt så det gäller att kämpa sig fram.

Du vet att bostadsrätten kan bli hinder mot skuldsanering va?

Nu behöver jag lite hjälp igen.
Jag har inte kunna ansöka om lånet (verkar fortfarande inte kunna)
Men jag har heller inte kunna testa mitt köputrymme vilket jag kan nu.
Innebär det att de är på g?
O va de någon de tagit en full UC på? :)

Jag kan testa mitt köputryme också men inte ansöka om kortet. Jag genomförde inte köpstestet då den sa nåt om UC blir taget? Kan nån bekräfta detta?

Jag kan testa mitt köputryme också men inte ansöka om kortet. Jag genomförde inte köpstestet då den sa nåt om UC blir taget? Kan nån bekräfta detta?

Men köputrymmet är alltså de man kommer ha till klarnakortet och inte gränsen på sitt klarna konto?
Är de någon som vet om man kommer kunna betala av räkningar med klarna kontot eller är de bara köp man kommer kunna göra på nätet?

Jag har möjlighet att ansöka om kortet och testa mitt köputrymme (vilket är högt) men kan inte gå vidare med min ansökan pga tekniskt strul. Ärendet är lämnat till Klarnas kundtjänst och är nu inne på tredje!! veckan sedan ärendet lämnades till kundtjänst :( Sämsta kundtjänst jag stött på. Någonsin.

Nu kunde jag ansöka om kortet!
Men jag vågar inte använda. I slutet på ansökningen fick man ju välja att betala med autogiro eller i slutet av månaden. Kontaktade dom som alla andra här gjort o frågade. De kommer enligt den ja pratade med inte gå att delbetala med kortet utan de som man använder på kortet ska betalas i slutet.
Jag bad henne då att de kanske ska se över informationen på sidan då de står delbetalning. Då ändrade hon sig o så att de går.

Hej Mackan!

Fan vad spännande!! Dök det bara upp en knapp i din klarna app där du kunde söka eller? Jag sitter och loggar in/ut konstant i hopp om att den ska dyka upp :)

Hej Mackan!

Fan vad spännande!! Dök det bara upp en knapp i din klarna app där du kunde söka eller? Jag sitter och loggar in/ut konstant i hopp om att den ska dyka upp :)

Haha då gör du exakt så som ja gjorde i veckan.
Jag vet inte om detta har något med saken o göra men ja tog faktiskt bort mitt kort som va kopplat till klarna o kopplade om kortet igen. De gjorde ja i helgen. O nu på måndag morgon kunde ja testa köputrymme o typ timme senare kom klarnakortet.
Kanske bara va en tillfällighet men du kan ju alltid testa. De skadar ju inte :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp