Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Det är väll bara att ni köper såna där pre paid MasterCard kort som säljs & fylls på på pressbyrån, 7/11 etc och plockar ut pengarna i bankomaten med det nya kortet? Är väl bara en liten avgift, men känns som majoriteten av er här struntar i det.

TACK!

Det är väll bara att ni köper såna där pre paid MasterCard kort som säljs & fylls på på pressbyrån, 7/11 etc och plockar ut pengarna i bankomaten med det nya kortet? Är väl bara en liten avgift, men känns som majoriteten av er här struntar i det.

Stämmer vilket jag också mailade folket om igår.

Man köper Master Card RELOAD (inte gift) du betalar 2099 kronor för kortet. Då har du rätt att ta ut 2.000 kr i bankomat. Men du kan fylla på den sen via alla affärer för 2.000 kronor utan att betala 99 utan du betalar 29 då istället.
Tänk på dock att det är en jävla process för man måste springa ifrån Pressbyrån till SevenEleven och dessutom så är det ganska efterblivet av dig att skriva i det här men det fattar du förmodligen inte.
Nu kommer dom givetvis lösa så att det också spärras.

Stämmer vilket jag också mailade folket om igår.

Man köper Master Card RELOAD (inte gift) du betalar 2099 kronor för kortet. Då har du rätt att ta ut 2.000 kr i bankomat. Men du kan fylla på den sen via alla affärer för 2.000 kronor utan att betala 99 utan du betalar 29 då istället.
Tänk på dock att det är en jävla process för man måste springa ifrån Pressbyrån till SevenEleven och dessutom så är det ganska efterblivet av dig att skriva i det här men det fattar du förmodligen inte.
Nu kommer dom givetvis lösa så att det också spärras.

Vadå, skulle dom blocka köp på 7/11 och Pressbyrån? Det har jag svårt att tro att dom skulle göra...

Nu kan dom blockera bäst dom vill. Juicemaskinen har anlänt.

Nöten med hur jag får pengar ifrån Klarna till kontanter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp