Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Det jag menar är att går man ut med ett erbjudande som i detta fallet är att delbetalning ska gå att göra, Och sedan säger att det inte funkar ännu, men det ska göra i framtiden, samt att dom vägrar hjälpa mig med fakturan, Är inte det fel?

Fel är det nog, har du kollat i villkoren vad som gäller?
Brottsligt har jag svårt att tro att det är

Fel är det nog, har du kollat i villkoren vad som gäller?
Brottsligt har jag svårt att tro att det är

Brott kanske var att ta i, men är otroligt irriterad och känner mig lurad faktiskt, Sedan att när jag frågar dom så svara dom alltid att dom ska återkomma vilket dom aldrig gör, Alla svarar olika, Men skulle mer vilja veta om någon mer känner vid det här,
Enligt vad jag läst så kommer en del få en skapligt hög månadsfaktura att betala i ett bräde, Så om inte delbetalningen gäller för dom så är det illa

Brott kanske var att ta i, men är otroligt irriterad och känner mig lurad faktiskt, Sedan att när jag frågar dom så svara dom alltid att dom ska återkomma vilket dom aldrig gör, Alla svarar olika, Men skulle mer vilja veta om någon mer känner vid det här,
Enligt vad jag läst så kommer en del få en skapligt hög månadsfaktura att betala i ett bräde, Så om inte delbetalningen gäller för dom så är det illa

Du har inte läst villkoren alltså? Där lär det framgå vad som gäller.

https://www.klarna.com/se/kundservi...betala-enskilda-kop-som-ingar-manadsfakturan/

Här står det klart och tydligt att du kan delbetala fakturan med Klarna-kortet. Går Klarna inte med på att låta dig delbetala, så bestrid deras krav med hänvisning till vad som står på deras egna hemsida.

Tyvärr så har jag haft jätteproblem med klarnakortet och deras månadsfaktura, Handlade på netonnet för 12000 i tron att det skulle gå att delbetala detta då det står på deras hemsida och även i fakturan att man kan göra det,
I fakturan står det att man kan dela upp betalningen i appen, Men enligt klarna kan detta ej göras ännu, har säkert skrivit med 20 st av deras kundtjänstmedarbetare och anledningarna svänger hit som dit,
Sjukt dålig kundtjänst måste jag säga, jag har upplyst dom om att dom gör reklam på delbetalning på månadsfakturan men detta är enligt dom fel, Så nu skickas detta till inkasso, Så vad ska man göra?
Jag ville ta detta vidare och ville ha kontaktuppgifter till någon av deras chefer då detta är ett brott, Men dom vägrade ge mig några som helst uppgifter pga sekretesslagen, Som sagt, Vad ska man göra åt detta?
Tack för infon.

Ett tips om du inte blir av med fakturan:
Skaffa Collector betalkoll istället och betala av den fakturan som klarna inte vill dela upp. Bra ränta för en kontokredit. I princip alla får ganska enkelt en kreditlimit på 50tkr.
En föränklad UC som inte syns som en förfrågan och påverkar ditt UC betyg vid ansökan. (fortfarande oklart dock om de vid senare tillfälle registrerar detta som ett avbetalningsköp. Då kommer betyget påverkas)

Nån som precis som jag haft klarna-konto länge och betalat minsta belopp att betala varje månad? Slås den skulden ihop med skulden man får på Klarna-kortet eller blir det 2 separata minsta belopp att betala varje månad?

Nån som precis som jag haft klarna-konto länge och betalat minsta belopp att betala varje månad? Slås den skulden ihop med skulden man får på Klarna-kortet eller blir det 2 separata minsta belopp att betala varje månad?
Tror att du får betala 2 räkningar. Minsta belopp på kontot och hela månadsskulden på klarnakortet. Alltså inget minsta belopp på den

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp