Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har ett fysiskt klarna kort som jag skött ganska länge. Har 5000kr kvar i köp utrymme. Jag var 100% på att jag kunde fylla på mitt revolut med detta, men efter att ha läst denna tråden så går det ju inte.

Har sett att PayPal gått tidigare, är det ett alternativ?
Paypal funkar fint. Bara överföra till en vän eller något

Det är bara att gå till en pizzeria där det finns spelautomater och fråga om man kan ta ut pengar på kortet. En tjejkompis gjorde så och sen lämnade hon stället direkt haha..

Hej är det någon som vill förklara hur detta klarna kortet fungerar? Är det som ett kreditkort? Där man kan handla i diverse affärer och betala i efterhand?

Hej är det någon som vill förklara hur detta klarna kortet fungerar? Är det som ett kreditkort? Där man kan handla i diverse affärer och betala i efterhand?

Just så.
Dock vet du inte alltid i förväg om köpet går igenom eller om du ska betala hela på en gång eller om det kan delas upp

Just så.
Dock vet du inte alltid i förväg om köpet går igenom eller om du ska betala hela på en gång eller om det kan delas upp
Ok kan man inte se hur mycket kreditutrymme man har innan man gör ett köp? Låter sjukt att inte heller veta om köpet ska betalas på en gång eller om man kan dela upp det.

Ingen som vet om man kan se kreditutrymme om man skaffar klarna kortet?

Ok så oavsett om det står att man har stort köp utrymme så kan det ändå vara så att det inte ens går att handla för 100kr? Vad är vitsen med ett sånt opålitligt kreditkort jag förstår inte? Ni som har klarna kortet hur ofta upplever ni problem med köp som nekas? Trots stort eller mellan köputrymme?

För mig har det alltid stämt med köputrymmet. Har ungefär 30k i kredit har jag märkt och när jag gjort testköp så stämmer dom alltid överens med den summan jag kan handla för stunden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp