- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Vet du om det är någon insättningsgräns där?Bra att veta att det går för andra. Dock är min wallet hos Steven just nu inaktiverad. Så kan inte göra det igen.
Vet du om det är någon insättningsgräns där?Bra att veta att det går för andra. Dock är min wallet hos Steven just nu inaktiverad. Så kan inte göra det igen.
Gräns är 5000/dygn verkar det som. Iaf för mig. Fick ut 5000x 2 och 1500 x2.Vet du om det är någon insättningsgräns där?
Ok, verkar va samma för mig. Har tagit ut 3000/dag. Kom upp i 14000, betalade tillbaka halva men nu kan jag inte ens se konto funktionen där nereGräns är 5000/dygn verkar det som. Iaf för mig. Fick ut 5000x 2 och 1500 x2.
Jag har Nordea och de drog på autogiro fast jag ej hade täckningSå, nu fick jag svaret på vad som hände om man la till pengar till steven via klarna kopplat till bankkonto hos nordea och inte hade täckning på kontot. Fick ett meddelande om att pengarna inte kunde dras (då jag inte hade pengar just på autogiro kontot) och gick in på mitt klarna konto, kunde välja betalningsalternativ och dela upp summan. Så kunde ta ut pengar (tog jag ut på dagen fick jag efter midnatt) och sen dela upp (tog ut i fredags första gången på 1500, fick idag meddelande om att jag skulle betala inom 7 dagar men kunde som sagt dela upp).
Fick du minus på kontot då eller?Jag har Nordea och de drog på autogiro fast jag ej hade täckning
JappFick du minus på kontot då eller?
Galet. Får se då, har 2 överföringar till som jag inte delat upp än, får se om det blir minus eller om det blir samma sak då.
De verkar ha tagit bort möjligheten att föra över pengar genom StevenOk, verkar va samma för mig. Har tagit ut 3000/dag. Kom upp i 14000, betalade tillbaka halva men nu kan jag inte ens se konto funktionen där nere
Kanske var många som gjorde så, så de har nog stängt ner den möjligheten helt..De verkar ha tagit bort möjligheten att föra över pengar genom Steven