Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag provade Steven appen förra veckan, överförde 500 från Klarna till mitt bankkonto via Steven. Idag drog Dom 500 från mitt konto... :)

Där kan du få ett problem till. Idag kan du bara inte gå in på en bank och sätta in pengar hur som helst utan att bekräfta varifrån de kommit. Pengatvättlagen.
Jag har fyllt på, tagit ut från Paygoo och satt in via automat ett antal gånger utan misstanke om penningtvätt. Däremot har ju automaterna en maxgräns för insättning.

Jag har fyllt på, tagit ut från Paygoo och satt in via automat ett antal gånger utan misstanke om penningtvätt. Däremot har ju automaterna en maxgräns för insättning.
Ja jag har hittills inte upplevt något konstigt och banken har inte heller undrat varifrån de insatta pengarna kommer ifrån.

Vet du vad denna maxgräns ligger på? Och hur ofta uppdateras den så man kan sätta in pengar igen?

Ja jag har hittills inte upplevt något konstigt och banken har inte heller undrat varifrån de insatta pengarna kommer ifrån.
Ok skönt för enligt lag ska insättning ifrågasättas enligt penningtvättslagen. Fast många har nog en bedömningsfråga i det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp