Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har alla mina köp överföringar från klarna till steven förra året på delbetala !
Fanns o välja för mig iaf
Kanske något de tagit bort? Det dras direkt står det om ett par dagar. Och finns inte att dela upp för mig

Så här står det via Klarna om betala direkt (som användes):
"Väljer du att betala med ett kopplat bankkonto kommer pengarna att dras 1-2 bankdagar efter att butiken skickat din beställning. Om vi mot förmodan inte kan dra pengarna så skickar vi istället en faktura till den mejladress som du använde när du genomförde köpet."

Det är den fakturan jag ska se om man kan dela upp :)

Nån haft klarna på inkasso och sen fått det aktiverat igen efter inkasso ?

Fyllde på ett paygoo kort idag och betalade med klarnakortet. Någon som vet om man kan föra över pengar från paygoo kortet till sitt vanliga bankkort? Får det inte att funka via hemsidan.

Fyllde på ett paygoo kort idag och betalade med klarnakortet. Någon som vet om man kan föra över pengar från paygoo kortet till sitt vanliga bankkort? Får det inte att funka via hemsidan.
Det går tyvärr inte. Enda sättet är att ta ut cash i en bankomat och sätta in på ditt konto i en insättningsautomat.

Går hur bra som helst och använda klarna och appen Steven. Fick 5 lax på kontot.

Går hur bra som helst och använda klarna och appen Steven. Fick 5 lax på kontot.
Hur gjorde du då? Jag försökte och fylla på med 5000kr till stevenkontot men det kommer upp att det kommer dras från mitt vanliga bankkonto som är kopplat till klarna haha..

Det går tyvärr inte. Enda sättet är att ta ut cash i en bankomat och sätta in på ditt konto i en insättningsautomat.
Där kan du få ett problem till. Idag kan du bara inte gå in på en bank och sätta in pengar hur som helst utan att bekräfta varifrån de kommit. Pengatvättlagen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp