Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Är du inne på rätt app? Kan du visa hur det ser ut för dig?
Ja det är rätt app. Fick in pengar där i mars förra året. Men efter det så finns inte längre någon funktion att lägga till pengar. Ska kontakta dem och fråga. Försökte avsluta mitt konto nu så jag kan börja om med en ny registrering men det går inte ens att avsluta mitt konto.... Skumt detta

Hur har det gått för er som betala in klarna med fairlos hjälp . Ökade eran gräns på klarna ?

Nån som vet hur lång tid det tar att få pengarna utbetalda från Steven till sitt bankkonto? Swedbank

När jag lägger till från appen går det inte att dela upp utan endast betala från kontot. Sen via klarna appen står det att det går att lägga till och dela upp, men när man valt tid att dela upp på så går den ner till startsidan av mobilen och det är nollställ.

Såg nu att om jag inte hade pengar på kontot så skickas en faktura till min mail. Vi får väl se hur det blir, antingen en faktura att betala direkt (som den valde av automatik när jag köpte) eller dela upp. Hade varit intressant att veta, är det betala direkt får jag helt enkelt bara betala av med pengarna som kommer ut till kontot :p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp