Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Är det någon som har missat att betala på faktura mer än 2 månader? När skickas det till inkasso?
Jag har många gånger inte betalat 2 månader. Efter tredje faktura får man påminnelse och efter det skickas det till inkasso. Det gäller bara för delbetalningskoto. Månadsfaktura skicka efter första påminelse vidare till inkasso.

Jag har många gånger inte betalat 2 månader. Efter tredje faktura får man påminnelse och efter det skickas det till inkasso. Det gäller bara för delbetalningskoto. Månadsfaktura skicka efter första påminelse vidare till inkasso.
Har du kunnat använda delbetalningskontot när du betalat efter försening?

Något som vet om det fortfarande går att fylla på Paygoo-reload kortet och betala med Klarna-kortet? Mig veterligen det enda sättet att få ut cash från Klarna.

Något som vet om det fortfarande går att fylla på Paygoo-reload kortet och betala med Klarna-kortet? Mig veterligen det enda sättet att få ut cash från Klarna.
Undrar detsamma. Tänkte prova fylla på mitt kort. Köpte det förra veckan med Klarnakortet och har handlat mat för allt(1500). Tänkte prova fylla på hos pressbyrån men osäker funkar det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp