Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Köp en paygoo-kort på pressbyrån, regga kortet, fyll på på Pressbyrån, ta ut i bankomat och sätt in på ditt konto i en insättningsautomat. Besvärligt men kanske det enda sättet att få ut cash.

Tips var man kan få ut belopp på 40.000 med klarna kortet så fort som möjligt? Har swedbank

Jag har gjort en guide i klarnatråden hur du kan få ut pengar via PayPal. Men så mycket som 40k på en gång vet jag inte. Jag har testat summor upp mot 10k utan problem.

Hej Alla,

Är det någon som förstår Klarnas kreditmodell ?
Ena månaden kan du delbetala köp för tusentals kronor på en site.
Köper du något på en annan är det stopp.
Du betalar in extra nästa månadsbetalning i tron att det ska funka bättre.
Nejdå,, då blir det stopp överallt.
Noll och ingen logik.

Mitt kreditbetyg har samtidigt förbättrats.

Är det någon som kan förklara ?

Hälsningar
Chris

Hej Alla,

Är det någon som förstår Klarnas kreditmodell ?
Ena månaden kan du delbetala köp för tusentals kronor på en site.
Köper du något på en annan är det stopp.
Du betalar in extra nästa månadsbetalning i tron att det ska funka bättre.
Nejdå,, då blir det stopp överallt.
Noll och ingen logik.

Mitt kreditbetyg har samtidigt förbättrats.

Är det någon som kan förklara ?

Hälsningar
Chris

Det är tyvärr så det är, noll och ingen logik. Det enda det går ut på är att maximera Klarnas intäkter i form av olika avgifter etc. Ett skitbolag!

Inte ens Klarna själva kan förklara sin egen kreditmodell. Den saknar allt förnuft.

Jag lyckades igår att sätta in pengar på skrill med klarna kortet och sen utbetalning till min konto. Jag har hemma en skrill mastercard också som jag kan betala med överallt och ta ut kontanter.

Lyckades också sätta in på skrill via klarnakortet (fysiska). Har dock uppstått problem när jag försökte föra över till bankkonto, då fick jag upp att jag måste skicka in "credit card statement". Jag skickade in bildbevis på kortet men det verkar inte räcka så jag förstår inte vad jag ska behöva göra mer.

Jag har inte betalat en enda faktura sedan januari och inget har hänt. Hehe kan nog ett trick. Har funkat hittils iaf

Jag använde engångskort klarna sen paypal för 2 dagar sen funkade utmärkt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp