- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 236
- Poäng
- 927
Intressant med tanke på att jag provade för ca ett år sen. Funkade inte då med Betalo. Du har väl kanske haft tur helt enkelt.
Kanske det men gick utan några problem.Intressant med tanke på att jag provade för ca ett år sen. Funkade inte då med Betalo. Du har väl kanske haft tur helt enkelt.
Man måste alltid göra det på skrill, går snabbt att fixa sen kan du köraFörde över pengar från Klarnakortet till mitt Skrill konto vilket gick smärtfritt. Sen när jag skulle föra över dem pengarna till mitt bankkonto så vart jag temporärt bannad och var tvungen att skicka in en bild på mig tsm med mitt ID. Är det för de misstänker penningtvätt?
tacksam för svar.

Creditsafe har det varit för mig varje gång iaf ,,,,Är det någon som lyckats få över pengar på sista tiden? Har provat Betalo men det funkar inte längre. Jag vet inte heller hur stort köputrymme jag har. Någon som vet vilken kreditupplysning som tas när man gör ett testköp? Är inte så sugen på att dra på mig en uc för att göra ett ”testköp”.
Är det någon som lyckats få över pengar på sista tiden? Har provat Betalo men det funkar inte längre. Jag vet inte heller hur stort köputrymme jag har. Någon som vet vilken kreditupplysning som tas när man gör ett testköp? Är inte så sugen på att dra på mig en uc för att göra ett ”testköp”.
Steven? Berätta merCreditsafe har det varit för mig varje gång iaf ,,,,
Har du provat appen steven för o ta ut pengar ifrån ditt delbetalningskonto?
Ladda ner appen steven ,,,registrera dig o ditt bank kontoSteven? Berätta mer