Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Bilagor

• Screenshot_20210202-164919.png
    Screenshot_20210202-164919.png
    225.8 KB · Visningar: 262
Förde över pengar från Klarnakortet till mitt Skrill konto vilket gick smärtfritt. Sen när jag skulle föra över dem pengarna till mitt bankkonto så vart jag temporärt bannad och var tvungen att skicka in en bild på mig tsm med mitt ID. Är det för de misstänker penningtvätt?

tacksam för svar.

Förde över pengar från Klarnakortet till mitt Skrill konto vilket gick smärtfritt. Sen när jag skulle föra över dem pengarna till mitt bankkonto så vart jag temporärt bannad och var tvungen att skicka in en bild på mig tsm med mitt ID. Är det för de misstänker penningtvätt?

tacksam för svar.
Man måste alltid göra det på skrill, går snabbt att fixa sen kan du köra

Men gällande betalo samt att använda klarnakortet istället för ett engångskort. Läste tidigare att det var någon som hade använt klarnakortet igenom skrill för att sedan få hela summan på nästa månadens faktura? Detta är något jag inte riktigt är sugen på, utan vill åt delbetalningen på summan. Är det möjligt att delbetala beloppet om jag använder mig av det fysiska klarnakortet?

Hur kringgick du väntetiden för fysiska kortet Yello? Väldigt intressant då jag fortfarande väntar på mitt att komma fram! :)

Är det någon som lyckats få över pengar på sista tiden? Har provat Betalo men det funkar inte längre. Jag vet inte heller hur stort köputrymme jag har. Någon som vet vilken kreditupplysning som tas när man gör ett testköp? Är inte så sugen på att dra på mig en uc för att göra ett ”testköp”.

Är det någon som lyckats få över pengar på sista tiden? Har provat Betalo men det funkar inte längre. Jag vet inte heller hur stort köputrymme jag har. Någon som vet vilken kreditupplysning som tas när man gör ett testköp? Är inte så sugen på att dra på mig en uc för att göra ett ”testköp”.
Creditsafe har det varit för mig varje gång iaf ,,,,
Har du provat appen steven för o ta ut pengar ifrån ditt delbetalningskonto?

Jag förde över från betalo för ca 1 vecka sedan funkade utan problem. Creditsafe har det varit för min man. Du ska kunna se köputrymme i appen? Har du ingen knapp med det har du inget köputrymme för tillfället har vi fått som svar av Klarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp