De verka ha strul. Min delbetalninskonto ha försvunnit står tekniskt fel. Inte ens fakturan för denna månad kan jag se fast att den va där häromdagen.Verkar inte fungera att sätta in någonstans längre varken revolut skrill neteller paypal med engångskortet menar jag. Någon som lyckats sista dagarna?
De verka ha strul. Min delbetalninskonto ha försvunnit står tekniskt fel. Inte ens fakturan för denna månad kan jag se fast att den va där häromdagen.
Kan du ens använda den? Ibland har man utrymme men det funkar ändå inte! Ba så du vetNågon som hittat något sätt att frigöra kapital med engångskortet? Som synes fungerar varken Skrill/PayPal etc på sistone.
Inget av ovanstående fungerar. Hur gör man då? Behöver verkligen få ut pengar från klarna.. men är ju bara engångs kort
Det tror jag också, de har ju också tagit bort möjligheten att få ut kontanter till konto och sedan delbetala på tidigare köp.Klarna har väl varit ganska tydliga med att det inte ska tas ut kontanter eller föras över till bankkonton, så det är nog tänkt att man inte ska göra det helt enkelt.