Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Verkar inte fungera att sätta in någonstans längre varken revolut skrill neteller paypal med engångskortet menar jag. Någon som lyckats sista dagarna?

Verkar inte fungera att sätta in någonstans längre varken revolut skrill neteller paypal med engångskortet menar jag. Någon som lyckats sista dagarna?
De verka ha strul. Min delbetalninskonto ha försvunnit står tekniskt fel. Inte ens fakturan för denna månad kan jag se fast att den va där häromdagen.

De verka ha strul. Min delbetalninskonto ha försvunnit står tekniskt fel. Inte ens fakturan för denna månad kan jag se fast att den va där häromdagen.

Får hoppas på det att de bara har tekniska problem. skönt att inte kunna öka den skulden iofs.

Ok, men har ni testat att sätta in med klarnakortet? (ej engångskortet)
Och sedan ta ut till sitt svenska bankkonto?

Tror de flesta som skriver om engångskortet inte har det fysiska kortet, så är det med mig iallafall. :)

Någon som hittat något sätt att frigöra kapital med engångskortet? Som synes fungerar varken Skrill/PayPal etc på sistone.

Inget av ovanstående fungerar. Hur gör man då? Behöver verkligen få ut pengar från klarna.. men är ju bara engångs kort

Inget av ovanstående fungerar. Hur gör man då? Behöver verkligen få ut pengar från klarna.. men är ju bara engångs kort

Klarna har väl varit ganska tydliga med att det inte ska tas ut kontanter eller föras över till bankkonton, så det är nog tänkt att man inte ska göra det helt enkelt.

Klarna har väl varit ganska tydliga med att det inte ska tas ut kontanter eller föras över till bankkonton, så det är nog tänkt att man inte ska göra det helt enkelt.
Det tror jag också, de har ju också tagit bort möjligheten att få ut kontanter till konto och sedan delbetala på tidigare köp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp