Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Yes samma och också temporärt bannad på skrill.

Frågan är hur man får bort ban eftersom de frågar efter "credit card statement" och det är väl omöjligt att tillhandahålla när det är ett temporärt kort som man makulerat? Får försöka förklara det.

Problemet är väl att Klarnas låneutrymme är ett skämt? Ena dagen kan det vara 25.000 och nästa dag ha sjunkit till några tusen. Utan att något köp har gjorts. Det är inkonsekvent och fullständigt ologiskt. Precis som Klarna i övrigt.
Just för att kreditutrymmet är så opålitligt har jag tyckt att det var toppen att kolla låneutrymmet i appen innan köp Fram tills nu då:facejoy::facejoy:

Nån som har kollat sitt utrymme i appen nyligen och fått en upplysning tagen?

kan någon berätta vad är klarna kortet i vilka butiker kan man handla finns det saldo pengar på kortet ?

kan någon berätta vad är klarna kortet i vilka butiker kan man handla finns det saldo pengar på kortet ?
Kan handla överallt där dem tar visa men det är ju det där med hur mkt man kan handla för ändras ju från dag till dag tydligen.
Hade förra veckan ok för köp på 15.000 gjorde mitt första köp på 15 kr förra veckan (som är betalt redan) Nu har jag bara ok på 5000 så inte mkt logik i att..

Fick över 20.000 från klarnakortet till betalo innan idag.
Tänker efter som att pfc stoppade dem nu men är väl för att det är samma bolag säkert.
Men är det någon som gjort från Klarna till betalo senaste tiden som det har funkat för?

Fick över 20.000 från klarnakortet till betalo innan idag.
Tänker efter som att pfc stoppade dem nu men är väl för att det är samma bolag säkert.
Men är det någon som gjort från Klarna till betalo senaste tiden som det har funkat för?
det finns ingen saldo på klarna kortet ??

det finns ingen saldo på klarna kortet ??
Man vet aldrig riktigt hur mkt som finns där nej men klart att en del har det, jag hade 30.000 igår tex.
Finns en knapp testa utrymme (tydligen borta för en del) men tryck där annars så kan man kolla ungefär vad som borde gå att använda

första gången Klarna tog creditsafe när jag testade kreditutrymmet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp