Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Hur gör ni för att sätta in pengar via klarna till skrill?

Jag provade sätta in 2000 och det misslyckades. Hade 10k på test utrymme innan. Nu har jag 4500 utan att det dragits en krona.

sjukt irriterande. Hur kan dom bara halvera mitt utrymme på kortet utan att det dragits en krona??

Allt på skrill är verifierat för flera år sedan och jag har skrill kortet.

Finns det något sätt att få ut pengar från kortet innan man har fått hem det fysiska kortet? Alternativt från ett engångskort?

mvh

Någon som har en bra lösning till hur man överför pengar från klarna till bankkonto? Tacksam för svar.

Hej!

vet någon om man kan betala kontantinsats på en båt med klarna kortet?

Har hittat rätt båt nu och ska kolla på den imorgon bitti. Har mina sparade pengar på avanza i fonder. Har sålt av till insatsen men de hinner ej komma.

Är i en butik jag ska köpa båten och de tar kort. Har 80000kr som jag ska kunna handla för på klarna.

Hej!

vet någon om man kan betala kontantinsats på en båt med klarna kortet?

Har hittat rätt båt nu och ska kolla på den imorgon bitti. Har mina sparade pengar på avanza i fonder. Har sålt av till insatsen men de hinner ej komma.

Är i en butik jag ska köpa båten och de tar kort. Har 80000kr som jag ska kunna handla för på klarna.

Du kan ju testköpa i appen?

Då borde det väl funka, om båthandlaren är OK med att ta en så stor summa på ett kreditkort. Det lär bli en saftig avgift för honom.

Jag köpte bil med något firmakort där jag själv var betalansvarig. Bilfirma knorrade pga avgifterna. Jag har fått för mig att de e lägre nu? Då var det 2.5% eller så

Jag har endast alternativet att betala direkt när jag klickar på köp. Är det inte möjligt för alla att delbetala månadsfakturan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp