Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Hur verifierade du då kortet??? Skrill har ju insättningsgränser, om man inte verifierar.

Oj det kommer jag inte ihåg...tror jag valde det alternativet och sen fyllde i kortuppgifterna bara...

Någon som har koll på varför man inte får handla på klarna konto när man haft 20k i utrymme innan stop och därefter betalat in cirka 5k på olika köp så man är nere i 15k.

Är de helt borta på Klarna eller? Min Uc och creditsafe har blivit bättre sen jag använde de sist med och aldrig varit sen med en betalning så väldigt konstigt att de säger att en ny bedömning görs vid varje köp när man blir nekad då det borde vara så att kreditutrymmet borde varit högre än de 20 man hade innan i så fall.

Någon som har koll på varför man inte får handla på klarna konto när man haft 20k i utrymme innan stop och därefter betalat in cirka 5k på olika köp så man är nere i 15k.

Är de helt borta på Klarna eller? Min Uc och creditsafe har blivit bättre sen jag använde de sist med och aldrig varit sen med en betalning så väldigt konstigt att de säger att en ny bedömning görs vid varje köp när man blir nekad då det borde vara så att kreditutrymmet borde varit högre än de 20 man hade innan i så fall.

Att försöka förklara Klarnas system är som att skjuta sig lite, lite grann i huvudet.

Det som ibland förefaller logiskt visar sig sedan vara allt annat än logiskt.

Om jag får gissa, med betoning på gissa, så rör det sig i ditt fall om att logaritmerna slår bakut. Du har spenderat för mycket under en tidsperiod i förhållande till din inkomst och skuldsättning, vilket gör att det blir stopp. Som sagt, bara en gissning från min sida.

Nä detta bolag blir man helt galen på, jag har utnyttjat köp (cirka 20 st) under 1,5 månader totalt för cirka 20000kr och har sen betalat av 13 av dessa runt 11000kr betalat och kan fortfarande inte göra nya köp trots att absolut inget ändrats i min ekonomi och att alla köp är betalade minst 5 dagar innan faktura datum.

Kundtjänsten är helt clueless om varför det sker utan repeterar enbart att man aldrig sänker sin limit när man betalar i tid utan den bara höjs när man gör så. När man påpekar att detta inte är fallet så får man standard svaret att de gör en ny bedöming på varje köp bla bla bla. Hur jäkla svårt kan det vara för de att skaffa ett normalt system liksom.

Klarna är så jävla efterblivet att det saknas ord ibland

I igår fick jag inte ta ett köp på 388 kr på mitt delbetalningskonto.
Idag fick jag inte ta ett köp på 300 kr på mitt delbetalningskonto. Tog fram bankkortet för att betala med det men sen ändrade jag till Faktura bara för att se om det också bli avslag men det gick. Så fattar inte varför det går att handla på faktura men inte på Klarnakontot.

I igår fick jag inte ta ett köp på 388 kr på mitt delbetalningskonto.
Idag fick jag inte ta ett köp på 300 kr på mitt delbetalningskonto. Tog fram bankkortet för att betala med det men sen ändrade jag till Faktura bara för att se om det också bli avslag men det gick. Så fattar inte varför det går att handla på faktura men inte på Klarnakontot.
Och nu upptäckte jag att jag kan ändra betalsätt från faktura 14 dagar till delbetalningskontot i appen. Så totalt obegripligt varför det inte går att ta det på kontot direkt vid köp men det går bra att ändra i appen.

Vad du än gör, testa inte Skrill eller Neteller i alla fall.
Det är väldigt enkelt att deposit funds, men om du ber dem att göra återköp så säger de att Klarna inte godtog det (Klarna säger att det aldrig ens kommit fram något till dem),
och försöker du köra Withdraw to bank account så kommer de be dig skicka in en jävla massa information, du blir verified och allt är frid och fröjd, tills du försöker ta ut dina pengar. Då säger de bara "Rejected" efter några dagar, utan någon som helst förklaring.

Så Neteller/Skrill stjäl dina pengar och är bedragare. Kommer att försöka få Klarna att göra en chargeback på dem, då de vägrar att släppa tillbaka ens pengar.

Pressbyrån > Paysafe > Videoslots > Uttag. Funkar kanon. Inte använt mig av de på länge men oftast behöver man inte ens spela innan uttag. Säkraste/Smidigaste är att spela några snurr på "stabil" maskin sen uttag. Fungerat klockrent genom åren.

Hej
Är det någon som vet hur snabbt klarna skickar en påminnelse på månadsfakturan och om den alltid kommer via posten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp