- Meddelanden
- 248
- Mottagna reaktioner
- 114
- Poäng
- 287
Om jag betalar en tv på Elgiganten.se med klarna kortet och sedan gör en retur i butik, tror ni jag lyckas få in pengarna på ett annat kort?
Tror inte dom kommer uppmärksamma att det inte är samma kort, om det nu görs manuell kreditering vilket jag Tror dom gör. Är det någon automatmakulering som makulerar hela köpet i ett så kommer det automatiskt gå på det kort pengarna kom från utan att du ens behöver visa upp något kort.Om jag betalar en tv på Elgiganten.se med klarna kortet och sedan gör en retur i butik, tror ni jag lyckas få in pengarna på ett annat kort?
Om jag betalar en tv på Elgiganten.se med klarna kortet och sedan gör en retur i butik, tror ni jag lyckas få in pengarna på ett annat kort?
Prova på en mindre grej först? Fast det kanske är olika procedur. Jobbigt om man chansar och det inte funkar, fast klarnautrymmet borde komma tillbaka iofs.
Det är så det ska vara i alla fall. Presentkort skulle jag vägra, då står man med risken att betalat för en tv man inte har kvar och inte få en krona tillbaka om stället går i konkurs, och Elgiganten är i en bransch där saker verkar gå i kk litr väl ofta.[/QUOTE
Sedan penningtvättlagen skärptes förra året har allt blivit tuffare gällande sånt