Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Det jag undrar över,har fått hem klarnas rosa kreditkort "smoooth".Fattar inte riktigt hur man ska aktivera den.Hittar ingen information i min sida hos dom mer än att den är kopplad till månadsfakturan.Läste också om att villkoren för att få den ,man får inte ha betalningsanmärkningar.Och jag har ju 2 st betalningsanmärkningar är det som gör att jag inte kan aktivera den.I sådana fall fattar jag inte varför dom har gett den till mig just nu?
Någon som har råkat ut för samma sak?

Jag tror man bara börjar använda kortet.
Din inkomst kanske såg bra ut och du inte har nyttjat utrymme sen innan?

Det jag undrar över,har fått hem klarnas rosa kreditkort "smoooth".Fattar inte riktigt hur man ska aktivera den.Hittar ingen information i min sida hos dom mer än att den är kopplad till månadsfakturan.Läste också om att villkoren för att få den ,man får inte ha betalningsanmärkningar.Och jag har ju 2 st betalningsanmärkningar är det som gör att jag inte kan aktivera den.I sådana fall fattar jag inte varför dom har gett den till mig just nu?
Någon som har råkat ut för samma sak?

Det är nog bara att börja handla med det. Jag hade fyra eller fem betalningsanmärkningar när jag fick mitt kort. Klarna verkar inte vara så nogräknade.

Är det bara paygoo metoden som funkar om man vill få kontanter med klarna kortet ?? Eller finns det något mer smidigt sätt??

Paygoo har jag kört.

Inget annat sätt då?? Hade varit gött att slippa springa till pressbyrån varje gång då paygoos hemsida för påladdning legat nere i evigheter.

Inget annat sätt då?? Hade varit gött att slippa springa till pressbyrån varje gång då paygoos hemsida för påladdning legat nere i evigheter.

Ställ dig på närmaste mack och säg att man får tanka för 1100 på ditt Klarnakort om du får tusen kronor i handen. Jag hade nappat direkt.

Jag hade trott att det var ett bedrägeri på gång :D

Om det e anslutet till Apple Pay så kan man använda det på spelsidor som tar detta. Använt det på svenska spel och Betway ex. Sedan när du vinner som man alltid görkan man ta ut pengarna o dra till Karibien. Skämt o sido men dessa sidor tar klarna.

Nu funkar det att fylla på via paygoos hemsida så passa på innan den kraschar igen..

Kan man nånstans i appen se hela sitt kortnummer? Eller måste man vänta tills man får hem kortet innan man kan använda det? Ser första och sista siffrorna men sen är några stjärnor så att säga...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp