Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Hade jag fått bestämma hade Klarna gått under. Makalöst inkompetenta.

Hade jag fått bestämma hade Klarna gått under. Makalöst inkompetenta.

Kortet är sjukt, speciellt med den dynamiska krediten som ändras.

Sedan har jag sett många som köpt saker och inte kan dela upp betalning och på det sättet hamnat i kläm.

När dom dessutom säger man kan, men kanske står finstilt någonstans sometime you cant ;)

Kundtjänsten är tomtar dessutom, vet inte ens om dom jobbar på klarna. Känns som det är outsourcat

Dom tar förlusterna i mängder genom stt sälja fordringar i stället för att driva in via inkasso

Må så vara men går bra att dela upp fakturorna o man gör det lätt via deras app.

Må så vara men går bra att dela upp fakturorna o man gör det lätt via deras app.
För en del har det ju varit problem. Iaf i tråden här. En del personer som inte kan välja delbetala och så har det gått till inkasso kanske för en del

jag kunde inte delbetala ett köp å mitt klarna konto/kort gick till inkasso vilket innebär att jag inte kan handla via klarna mer. Jag pratade med dem igår och de sa att TIDIGAST efter 2 år när skulden är helt avbetalad hos inkasso, kan jag handla via klarna igen. Om de gör den bedömningen.

För en del har det ju varit problem. Iaf i tråden här. En del personer som inte kan välja delbetala och så har det gått till inkasso kanske för en del
Möjligt ja men om man klickar på nyttjat belopp i appen och sedan på månadsfaktura så kommer alla köp. Klickar man på ett av köpen så kan man välja betalningsalternativ och där välja delbetalning.

Jag kan fortfarande inte handla där Klarna står för betaltjänsterna, inte ens för 1 krona som det kostar med provabonnemang av Göteborgs-Posten. Jag vill alltså inte ha faktura eller avbetalning, utan bara handla med mitt vanliga bankkort. Kontaktat Klarna otaliga gånger men de löser inte problemet, så inga internetköp för mej där Klarna står för betallösningen :(

Jag kan fortfarande inte handla där Klarna står för betaltjänsterna, inte ens för 1 krona som det kostar med provabonnemang av Göteborgs-Posten. Jag vill alltså inte ha faktura eller avbetalning, utan bara handla med mitt vanliga bankkort. Kontaktat Klarna otaliga gånger men de löser inte problemet, så inga internetköp för mej där Klarna står för betallösningen :(

Jag kan inte heller ha HD-Premium via den lösningen (Också 1kr) däremot tillät dom mig komma upp till 200K på deras Klarnakort.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp