Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Har inte Klarna längre men nu när tex Videoslots har Paypal som insättningsmetod borde du kunna regga Klarna kortet på Paypal kontot som belastas då du sätter in på Videoslots och sen göra ett uttag till din bank som tar nån minut. Klarna å Paypal funka bra ihop förr

Går det att betala räkning via klarna kortet? Exempelvis betala av ferratum lån och få mindre mån avbetalning hos klarna jämfört med om man har kvar ferratum lånet? Eller går det enbart använda klarna kortet till inköp på e-handel?

Hej, ursäktar att jag bumpar upp denna tråd.

Är det någon som vet hur man skulle kunna gå tillväga?
Har fått deras kort och har enligt deras "köp test" en summa som skulle kunna göra att jag om jag antingen kan betala andra krediter direkt alternativt får in pengarna på konto skulle kunna både sänka månadskostnad med cirka 11000:- samt minska ränta rätt markant.
Är det någon som har bra tips får ni väldigt gärna dela med er, antingen här eller i meddelande.

Försöker få ordning och kontroll på skiten, och behöver städa innan jag kan ha en chans att få samlingslån.

Paygoo funkar väl fortfarande? Omständligt men det gick iaf tidigare att få ut cash på det sättet.

Testat Skrill eller NETELLER? Och sen föra vidare till ditt konto... vet ej om det funkar, men kostar ju inget att testa.

Tack båda för svar!

Är det smidig process via Skrill eller Neteller?

Paygoo verkar om jag förstår rätt vara "pre-paid cards" och jag skulle nog skämmas livet ur mig om jag skulle testa och det misslyckas när jag står där i butik haha.. :)

Testat Skrill eller NETELLER? Och sen föra vidare till ditt konto... vet ej om det funkar, men kostar ju inget att testa.

Jag kollar på Skrill då det verkar finnas att köra från kort till bank-konto, men det verkar inte gå köra från SEK -> SEK? bara andra valutor...

Varför skulle det inte fungera?

Tack båda för svar!

Är det smidig process via Skrill eller Neteller?

Paygoo verkar om jag förstår rätt vara "pre-paid cards" och jag skulle nog skämmas livet ur mig om jag skulle testa och det misslyckas när jag står där i butik haha.. :)

Ajdå... Det där gick ju inte så bra.

Jag körde på Neteller och av någon anledning får man bara föra över 5000:- per transaktion från kreditkort som ny medlem.

Detta gjorde jag. Efter detta så kan jag inte längre fylla på mer, enligt Klarna så har min köpkraft gått från mycket hög till väldigt liten.

Vid test-köp fungerade tidigare upp till 60000:-
Efter detta 5000:- köp så funkar bara upp till 100:-

Hopp, det var den det :/

Edit;
Ska försöka få till en refund via Neteller och se om det återställs på Klarna haha, i så fall väntar jag tills mitt konto är "verified" innan jag försöker igen. Wish me luck!

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp