- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Nä sen 1 månadHur har du lyckats göra så sen januari ?
menar efter 3 månader så bör du fått ett uppsägningsbrev?

Nä sen 1 månadHur har du lyckats göra så sen januari ?

Fick alltså en summa av Klarna vad uppsägningsbrevet kommer vara påHur har du lyckats göra så sen januari ?

Ah pratar med fel person ser jaNä sen 1 månad![]()
Det hårdnar överallt. Det bästa är att sikta på att bli oberoende av långivare, inte behöva köpa på faktura/avbetalning etc. Det vore skönt!Jag tycker de är stenhårda innan också! Säger bara betala enligt kontovillkoren
Jg har inte betalat sen januari. Nu kunde de inte heller dra något dåDet är väl där det inte hänger ihop ? När man ligger 3 månader efter så skickas ett uppsägningsbrev med en viss engångssumma att betala annars ajös.
Ska det göra iaf. Ja har haft det så 2 gånger
Måste ju blivit ngt fel för dig när du gjort så bara, gjorde samma sak men efter 3 månader så kom uppsägning ändå.Jg har inte betalat sen januari. Nu kunde de inte heller dra något då
Det inte finns några pengar på kontot. Ca 3 ggr fick jag notis ”vi kunde inte dra några pengar” så går jag in o trycker på betala idag. Efter ca 3-4 ggr så har jag ny faktura och den ligger på ca 35000 men de ska tilläggas att nu kommer jag nog inte undan då denna faktura är på hela summan.
Sen januari fakturan har jag hela tiden klickat på betala idag tills den fortsatt till nästa faktura o nästa o nästa men nu e de hela beloppet jag kommit upp till.Måste ju blivit ngt fel för dig när du gjort så bara, gjorde samma sak men efter 3 månader så kom uppsägning ändå.
Så du hade nog bara tur att du kom undan så länge
Varför misstror du personen? Varför skulle den ljuga? Jag tror på hen!Ne vet inte heller vad han menar!
Handlar inte om misstro. Handlar om hur han lyckats gå tillväga. För funkar det så öppnar det upp för helt andra möjligheter. Vilket jag själv provar nu framåt. Enkelt att kolla upp. Men för din del handlar allt om misstro vad andra medlemmar skriver. Skrollar runt lite och nu fått en bild av att du är ett troll som vill skapa oreda. Så mitt erbjudande står kvar.Varför misstror du personen? Varför skulle den ljuga? Jag tror på hen!
Ok men du misstror personen. Det verkar som att du blir sur för man behandlar dig som du behandlar andra? Jag har kollat runt lite och du verkar extrem dryg. Du kan lägga din erbjudande till dina Flashback kompisar, men här kör vi inte med din stillHandlar inte om misstro. Handlar om hur han lyckats gå tillväga. För funkar det så öppnar det upp för helt andra möjligheter. Vilket jag själv provar nu framåt. Enkelt att kolla upp. Men för din del handlar allt om misstro vad andra medlemmar skriver. Skrollar runt lite och nu fått en bild av att du är ett troll som vill skapa oreda. Så mitt erbjudande står kvar.
ha nu en fin dag!