- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Hur lång tid tog det innan det gick vidare för dig?Nån månad sen
Hur lång tid tog det innan det gick vidare för dig?Nån månad sen
Så om jag har min andra missade nu i slutet av oktober? Så borde den betalas i december någon gång? Annars till inkasso?3 månader förfallna sen inkassobrev mm så ca 4 månader från första förfallodag
Hej!
Har du hört något från Klarna om inkasso? Har det gått vidare och vilket inkasso isåfall?
Tror du borde få en sista chans på början dec att betala. Är det delbetalning du menar för det verkar skilja lite.Så om jag har min andra missade nu i slutet av oktober? Så borde den betalas i december någon gång? Annars till inkasso?
Någon som vet vilka fyra inkasso de anlitar?
Tror du borde få en sista chans på början dec att betala. Är det delbetalning du menar för det verkar skilja lite.
Mitt klara gick till Modhi men klarna använder flera olika.
Fått ett svar nu:
Missa 3 delbetalningar. 4 månaden uppsägningsbrev med sista chans betala in. Och det är en månad. Så egentligen 4 månader att få ihop pengar
De lägger på. Efter 3 missade så sägs avtalet upp och du får en klumpsumma att betalaÄr den summan lika stor som den senaste månaderna? Eller har det räknat ut någon annat belopp?
Ja exakt! Jag fick en ungefär summa så jag vet redan nuDe lägger på. Efter 3 missade så sägs avtalet upp och du får en klumpsumma att betala
Hur har du lyckats göra så sen januari ?Ja exakt! Jag fick en ungefär summa så jag vet redan nu