Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

klarna spärrad?

Gick in på klarna och fick detta meddelande "Efter att ha granskat ditt konto kan vi inte erbjuda dig köpkraft. Beslutet är slutgiltigt. Du kan fortfarande handla med oss genom att använda andra tillgängliga betalningsmetoder." Jag behövde pausa en betalning tidigare eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar men jag tror det fick mig att bli helt låst från klarna nu... Är jag helt spärrad?? Har någon annan fått ett liknande meddelande? Känner mig lite ledsen men det kanske är for the best

Gick in på klarna och fick detta meddelande "Efter att ha granskat ditt konto kan vi inte erbjuda dig köpkraft. Beslutet är slutgiltigt. Du kan fortfarande handla med oss genom att använda andra tillgängliga betalningsmetoder." Jag behövde pausa en betalning tidigare eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar men jag tror det fick mig att bli helt låst från klarna nu... Är jag helt spärrad?? Har någon annan fått ett liknande meddelande? Känner mig lite ledsen men det kanske är for the best
Du kan inte använda klarna sålänge du har pausat betalningar.

Var exakt i Klarna-appen (Iphone) ser man köputrymmet?

Undrar hur många härliga rättshaverister som skulle ge sig på att överklaga det där. Fast det inte går.

@Terry_ vad står det när du går in på Profil, under ditt namn?

Jag fick det för typ ett år sedan. Kan handla direkt med Swish och kort, inget annat alternativ.

Känner du dig ledsen? Tycker snarare att du ska tacka klarna för det är ett steg mot ett liv med mindre skulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp