Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

klarna spärrad?

Vad tror du att orsaken är?
Fick meddelandet efter jag använde deras "pausa faktura" lösning så antar att jag blev spärrad pga det. Jag har betalt fakturan jag pausade men aja det är nog bättre att jag inte kan handla med faktura längre Jag och klarna var lite i en toxic relationship

Fick meddelandet efter jag använde deras "pausa faktura" lösning så antar att jag blev spärrad pga det. Jag har betalt fakturan jag pausade men aja det är nog bättre att jag inte kan handla med faktura längre Jag och klarna var lite i en toxic relationship

Men att pausa fakturan borde ju rimligtvis inte resultera i en avstängning eftersom det är en tjänst som Klarna levererar?

Men att pausa fakturan borde ju rimligtvis inte resultera i en avstängning eftersom det är en tjänst som Klarna levererar?
Jag håller med dig, det är lite skumt! Men jag kommer ihåg att när jag pratade med kundtjänst och läste igenom villkoren för pausa tjänsten stod det kan påverka framtida klarna köp och betalmetoder :confused:

Jag håller med dig, det är lite skumt! Men jag kommer ihåg att när jag pratade med kundtjänst och läste igenom villkoren för pausa tjänsten stod det kan påverka framtida klarna köp och betalmetoder :confused:
Det är väl ganska självklart att man inte ska kunna fortsätta handla på faktura/ kredit om man inte kan betala och har bett om anstånd ( tänker att deras ”pausa” är samma som anstånd med betalningen).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp