- Meddelanden
- 22 468
- Mottagna reaktioner
- 15 939
- Poäng
- 10 747
Hoppas att det här skräpbolaget en dag går i konkurs. Fullständigt värdelösa. Usel kundtjänst, behandlar sina anställda dåligt och dyra.
Alltså går gränsen vid 350 k och uppåt vid rapportering av missköt kredit?Pratade med deras kundtjänst idag ang min uppsagda delbetalning som förfaller 7/7
Dom vill ha in 23k.
Min fråga var, om jag betalar in den summan kommer jag kunna nyttja krediten igen?
Eftersom om jag betalar in 23k så är det hela semesterlönen som försvinner.
Hon skulle ta det vidare med något intern som kollade om man klarar av olika mycket kredit.
MEN hon sa även att dem rapporterar missbruk vid summor på 350-500kr
Att man blir låst på klarna delbetalning.
Men egentligen inget konkret om att det rapporterar till uc.
Undrar fortfarande om det är tomma hot?
Hoppas att det här skräpbolaget en dag går i konkurs. Fullständigt värdelösa. Usel kundtjänst, behandlar sina anställda dåligt och dyra.
Ja, den biten funkar bra, även när man behöver göra returer så funkar det men Klarna kortet har haft lite märkligt koncept i o m att man inte kan veta sitt kreditutrymme.Tycker dom funkar fantastiskt bra, beställa saker på nätet. Få det samlat på en faktura i slutet av månaden för 29 kr. Ev tar dom bort den avgiften också
Vilken kredit menar du nu Myra ?Svea ville spärra min kredit när jag fick misskött kredit så det är olika.
Frågan var om andra krediter påverkas i samband med att Klarna rapporterar misskött kredit.Vilken kredit menar du nu Myra ?
Klarna har väl inte Svea som inkassobolag,
eller var det nån annan kredit som hamnade hos Svea som blev misskött kredit ?
Det var inte Svea kredit utan Nordea som rapporterade misskött kredit och sen Ikano missbrukat kontokort. Det fick Svea uppgifter om eftersom de har bevakning om ngt i ens situation ändras och då spärrade de automatiskt en kredit jag hade där.Vilken kredit menar du nu Myra ?
Klarna har väl inte Svea som inkassobolag,
eller var det nån annan kredit som hamnade hos Svea som blev misskött kredit ?
Ingen som kan svara? Känns ju jävligt dumt att få misskött kredit efter 1,5 år hos inkasso. Eller va tycker ni på forumet eller vad tror ni rättare sagt?Hej alla, släppte min klarna till inkasso för över 1,5 år sen. Då hade de sileo som inkasso. Har en bra avbetalningsplan och är väldigt nöjd med upplägget. Men frågan är kan dem skicka missbrukad kredit efter 1,5 hos inkasso till UC? Asså klarna då. Tack för er tid