- Meddelanden
- 2 750
- Mottagna reaktioner
- 1 234
- Poäng
- 927
Inte konstigt? Jag förväntar mig att de åtminstone svarar på den fråga som är ställd. Det är inte mycket begärt.Nötter ?
Det är väl inte konstigt att de gör så ?
Inte konstigt? Jag förväntar mig att de åtminstone svarar på den fråga som är ställd. Det är inte mycket begärt.Nötter ?
Det är väl inte konstigt att de gör så ?
Klarnas kundtjänst vet inte ett skit. När jag behövde hjälp 2-3 månader sedan fick jag förklara först hur deras system fungerade för att de sen skulle hjälpa mig.Inte konstigt? Jag förväntar mig att de åtminstone svarar på den fråga som är ställd. Det är inte mycket begärt.
Svea ville spärra min kredit när jag fick misskött kredit så det är olika.Men dem övriga krediterna som jag har tex ett kreditkort, dem kommer inte att sägas upp pga fått en anmärkning från klarna?
När man ändå är inne på det spåret så är det många som skriver missbrukad kredit och nåt sånt finns inte, det heter misskött kredit och den andra anmärkningen man kan få heter missbrukat kontokort.Han menar nog att du använder ordet fel men kan ha fel. Dock använder du ”dem” fel. Lite samma som de som missbrukar ordet ”utav” eller säger ”egna” när man ska säga ”egen” . Kallas bland annat ”Flashback slang”
Att de även ringer efter att de skickat kravbrev, är det ngt nytt? De har aldrig ringt till mig, har varit sen med 3 fakturor ett antal gånger men alltid lyckats betala lägsta precis innan det skulle gått till inkasso.Det har fungerat för mig i 3 månader, men nu kom kravbrevet hem samt ett telefonsamtal från klarna.
Jag tror just Svea använder ”Kreditbevakning”, när det sker någon form av ändring (som är av vikt) så görs det automatiskt en upplysning som påvisar om vad som skett.Svea ville spärra min kredit när jag fick misskött kredit så det är olika.
reglerna är väl så men om det efterföljs är en annan sak.Fick bekräftat från kundtjänst att ärenden som nu går till inkasso genererar en missbruk kredit hos UC. Om det sedan stämmer låter jag vara osagt.
Exakt, men jag pratade med dem när de hade spärrat krediten och de skulle ta upp det i kreditgruppen och eftersom jag inte hade misskött den krediten så tog de bort spärren.Jag tror just Svea använder ”Kreditbevakning”, när det sker någon form av ändring (som är av vikt) så görs det automatiskt en upplysning som påvisar om vad som skett.
Det är ett antispam filter för nya medlemmar... Kan du testa en gratis uppladdningstjänst kanske? Googla på ladda upp bildertestat nu på både chrome o edge på datorn samt på iphonen men det går ej.... någon som har samma problem?
Det är ett antispam filter för nya medlemmar... Kan du testa en gratis uppladdningstjänst kanske? Googla på ladda upp bilder