Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna Inkasso

Är det fler som nyligen hamnat på inkasso med klarna skulder?

Tänker att det vore intressant med info om belopp inkasso bolag och avbett. Så man kan veta hur stor chans det är att man hamnar hos ett bra inkassobolag men även summorna om man har otur.

(funderar på att släppa klarna men vill ju inte göra det om det blir dyrare per månad ön vanliga avbett)

Tänker att det vore intressant med info om belopp inkasso bolag och avbett. Så man kan veta hur stor chans det är att man hamnar hos ett bra inkassobolag men även summorna om man har otur.

(funderar på att släppa klarna men vill ju inte göra det om det blir dyrare per månad ön vanliga avbett)

mitt hamnade hos Legalis (42.000) ska betala 500kr/månaden i 6 månader... tror dock inte att skulden kommer att minska märkbart, men har inte råd att betala mer just nu

Legalis inkasso känns det som att Klarna brukar släppa till. En skuld på lite mer än 28 000 och fick en avbetalningsplan på 400 kronor i månaden vilket bara är tillfälligt. Vill bli av med skulden så snabbt som möjligt och dessutom inte betala all ränta.

Jag hamnade hos alecktum men de var för deras klarna kort, kunde bara välja betala av de på tre månader var på ca 9500

Jag hamnade hos alecktum men de var för deras klarna kort, kunde bara välja betala av de på tre månader var på ca 9500

Hur menar du "men det var för deras kort" finns väl inget annat än "kortkredit" och avbetalning på klarna.

Eller har jag missat nått?

Mitt delbetalningskonto kom till legalis, jag fick välja avbetalningsplan på 1,2 eller 3 år. Valde 2 år ca 1200:- /mån. Andra gången mitt klarna kom till inkasso var det månadsfakturan. Då hamnade skulden hos Alektum, fick avbetalningsplan på 6 månader inte längre, 4500:- /mån.

Nån som nyligen fått delbetalningskontot till inkasso?

Vilket bolag?
Summa skuld?
Avbett per månad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp