Tack för svaretMitt hamnade hos legalis. Nej, fick ingen anmärkning.
Tack för svaretMitt hamnade hos legalis. Nej, fick ingen anmärkning.
Hej ser att ditt klarna gick till allektum. Rädd att jag måste låta mitt klarna gå till inkasso och rädd för att hamna hos just allektum var dom stenhårda mot dig?Någon som sökt via mina sidor på alektum och fått bra avbetalningsplan beviljat? Eller är det bättre att ringa?
Hej! Ja de var dom. Fick en avbetalningsplan på 6 månader och det gick inte att förhandla. Blev att betala 4500:-/mån.Hej ser att ditt klarna gick till allektum. Rädd att jag måste låta mitt klarna gå till inkasso och rädd för att hamna hos just allektum var dom stenhårda mot dig?
Men det var mitt klarnakort som gick till alektum. Mitt delbetalningskonto gick till legalis och då fick jag välja betalningsplan på 1,2 el 3 år. Vilket är det som kommer komma till inkasso? Vet ej om de fortfarande kör med olika inkassobolag men håller tummarna att du inte får Alektum. Är skulden stor?Hej ser att ditt klarna gick till allektum. Rädd att jag måste låta mitt klarna gå till inkasso och rädd för att hamna hos just allektum var dom stenhårda mot dig?
Oj då. Var det ett vanligt klarna konto månadsbetalning eller var det delbetalningskonto? Verkar skilja sig åt vilket bolag de hamnar hos med inkasso. Men kanske har felHej! Ja de var dom. Fick en avbetalningsplan på 6 månader och det gick inte att förhandla. Blev att betala 4500:-/mån.