Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarna Inkasso

Hej,

Någon som fått sin Klarna kredit skickat till inkasso nyligen ?

Vettiga Betalplaner ?

Får man misskött kredit av Klarna när det går till inkasso?

Tacksam för råd

Hälsn
Chris

Klarna rapporterar inte till Uc (än!) så misskött kredit kan de inte ge. Qliro kan det däremot.
Kan du inte betala lägsta för att inte gå till inkasso?

Har klarna på inkasso , 50k och betalar 1070kr i månaden, dock endast ränta. Ingen misskött kredit.

Har klarna på inkasso , 50k och betalar 1070kr i månaden, dock endast ränta. Ingen misskött kredit.
Har Inkassobolaget lagt upp en amorteringsfri avbetalningsplan eller bad du om det? Klarna tjänar verkligen sjukt mkt pengar på kunder som inte kan betala i tid.

Jag bad om det eftersom jag är arbetslös ,

Mitt klarna hamnade hos sileo kapital, bästa inkassobolaget enligt mig. Har fler skulder där på totalt 100k , betalar 2000kr i mån med stoppad ränta. :)

Tack alla för snabba svar.

Sen hur är det med missbrukad kredit ?
Bara för att långivare rapporterar in skulden till UC betyder väl inte att det blir missbrukad kredit per automatik ?

Sett att det är väldigt olika som långivare gör.

Tack alla för snabba svar.

Sen hur är det med missbrukad kredit ?
Bara för att långivare rapporterar in skulden till UC betyder väl inte att det blir missbrukad kredit per automatik ?

Sett att det är väldigt olika som långivare gör.

Precis! :)
Mitt klarna har inte gett missbrukad kredit.

Mitt klarna gick till alektum. Någon som har nån erfarenhet av dom på sista tiden? Bra att ha att göra med?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp