Alltså, bevisat att hon är utsatt för bedrägeri och ändå finns förslag att hon accepterar skulderna-borde få skadestånd istället. Jag förstår inte heller och det är svårt att förstå.Jag hänger inte med riktigt. Om personen som begick dessa brottsliga handlingar dömdes ska inte skulderna tas bort?
Om fängelsestraff var för detta då och inte ngt helt annatOm han dömdes till fängelse så har jag väldigt svårt att se att inte bankerna ta bort lånen från Peders namn. Känns som ngt annat är fel där
Fängelse för bedrägerier är nog inget ovanligt. Kan ju varit fler än ts som varit brottsoffer.Får man ens fängelse för detta ens?
Drog en googling innan du hann svara och du har rätt i det. Tycker ändå något här inte helt stämmer, saknar en del bakgrundsinfo.Fängelse för bedrägerier är nog inget ovanligt. Kan ju varit fler än ts som varit brottsoffer.
Det sistnämnda har stor betydelse för att avgöra detta case…det skarvas nog lite.Drog en googling innan du hann svara och du har rätt i det. Tycker ändå något här inte helt stämmer, saknar en del bakgrundsinfo.