Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

KFM slängde ansökan i papperskorgen

Jag hänger inte med riktigt. Om personen som begick dessa brottsliga handlingar dömdes ska inte skulderna tas bort?

Jag hänger inte med riktigt. Om personen som begick dessa brottsliga handlingar dömdes ska inte skulderna tas bort?
Alltså, bevisat att hon är utsatt för bedrägeri och ändå finns förslag att hon accepterar skulderna-borde få skadestånd istället. Jag förstår inte heller och det är svårt att förstå.

Om han dömdes till fängelse så har jag väldigt svårt att se att inte bankerna ta bort lånen från Peders namn. Känns som ngt annat är fel där

Om han dömdes till fängelse så har jag väldigt svårt att se att inte bankerna ta bort lånen från Peders namn. Känns som ngt annat är fel där
Om fängelsestraff var för detta då och inte ngt helt annat

Varför erkänns inte skulderna?

Vore även intressant att veta vad det handlar om för typ av skulder, hur de uppkommit mer konkret.

Om man blivit bedragen killgissar jag banker mm hjälper en, det finns ju försäkringar för sådant.
Sedan försäkringar, det är ju något man tecknar och betalar månads/kvartals eller årsvis som man kan säga upp närsom. Menar om du har bevis för att du ej tecknat en försäkring och kan visa att det är bedrägeri har jag svårt att se ett enda försäkringsbolag som säger att du måste betala.
Trodde även att just försäkringar var sådant som, om de ej betalas så sägs de bara upp.

Drog en googling innan du hann svara och du har rätt i det. Tycker ändå något här inte helt stämmer, saknar en del bakgrundsinfo.
Det sistnämnda har stor betydelse för att avgöra detta case…det skarvas nog lite.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp