Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Karlsson finansiering, skumt eller inte?

Baserat på den otroligt dåliga svenskan (det finns en variant med svensk text) skulle jag råda dig att hålla tassarna borta.

Är det inte bättre att bara ta räkningarna så länge det går, göra allt man kan fast undvika lån, spel och ytterligare skulder av olika slag ”skjuta upp problemen dvs. samt sälja allt. Sen betala så många små skulder man kan och kanske ta smällen och få löneutmätning så man lär sig vad ens liv är värt och den frihet man hade? Och om man orkar och har hälsan försöka förändra sitsen?
Att söka lån på lån på lån om man inte har en stor inkomst eller absolut säkra pengar på väg innebär ju nästan automatisk anmärkning och rakt ner i skiten.
Varför lägga energi på fakesidor för lån när det finns pantflaskor utomhus, det är fan mer lönsamt.
Man kan söka hjälp om man inte har inkomst, ni är inte tvungna att bli id-kapade. :l

Tänk hur mycket mat man kan samla i skog och mark under sommar och höst om ni sitter riktigt i skiten som provat sidorna, då hade ni kunnat haft mycket inför vintern. Typ göra egen lingonsylt och äta havregrynsgröt med ett glas vatten, man dör inte och kan äta stekta kantareller, billig potatis och något liknande god sås. Göra egen saft osv. Få så mycket gratis som möjligt.

Som exempel: min dotter ville ha en docka, hittade en fräsch med vacker lila spetsklänning för 7 kronor, istället för snarlika dockor för 398 kronor. Om man lever så behöver man inte sitta och akutgoogla lån.

Carola, hur går det för dig?
den här banken jag länka till har satt in pengar där men vill nu att jag ska betala en avgift på 6150r innan jag får röra pengarna.. vilket jag säger att de kan dom ta från lånet.. så ja de är en bluff

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp