Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kan man göra så här med CSN?

ooops moralkä...ing:)

väx upp.
scn söker man om man skall studera.scn sitter man inte o söker för att lösa andra lån.vi här inne har nog inte ens tanken att söka scn lån för att lösa andra lån.vad har ålder med detta att göra.tror du vi hundra tals här inne sitter o tänker vi är för gamla kan inte söka scn lån.

å jag vet vad anmärkningar innebär.och utmätning.i 5 år.
och jag har fasiken inte dött av det.och jag betalar tillbaka.så väx upp och gör rätt för dig.lagligt.

vänd dig annars till FB forum.där passar detta inlägg men inte här inne.
nina kunde inte ha sagt det bättre själv jag är väl också en moralkärring antar jag.

Med andra ord så tycker du att det är helt ok att lura till sig 50-70.000 kronor för att efter 3 månader be om en avbetalningsplan???

OM jag hade skrivit att det var ok så hade det ordagrannt stått så. Precis som du skriver "med andra ord" OCH andras ord är dina ord. Anta mindre och sköt dig själv.

Skriver igen: dom som leker moraltant mot andras beteende borde själv sopa rent i eget hus. Jag VET enl Kronofogdemyndighetens nyss presenterade statistik att MÅNGA som ansöker om smslån inte ens vid ansökningstillfället har det ekonomiska förhållandet som gör att återbetalning är möjlig och dom är VÄL MEDVETNA om detta när dom ansöker och det är inte OK likväl som att låna från CSN i några månader utan att studera INTE är ok, men alla gör sina val och får troligen stå för konsekvenserna av valen. Så har det varit för mig och så är det nog för dom flesta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp