- Meddelanden
- 5
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Hej alla.
Jag blir så frustrerad! HJÄLP!
Jag har en skönhetsoperation jag längtat så efter i många år. Jag sa den dagen jag fick fast jobb skulle det äntligen ske! och det är nu 1.5 år sen jag fick jobbet som fast!
Johoo, nu kan jag äntligen ta mitt lån..
Mensedär- det gick inte! Jag har för mycket lån förhållande till min inkomst!
Min fråga är- tycker alla banker det?
Jag och min man tog ett stort lån för att renovera huset på 300 000 kr. sedan har jag bilen på kvar 15 000 och sen tog jag en kredit på entercard på 10 000. Inkomsten 2011 var inte så bra- fick jobbet i juni.! 2012 blir 228 000kr i årsinkomst.
Någon som kan räkna ut hur mycket jag får lov att låna?
Jag ringde til icabanken som nejkade mig, hon sa något att man kan inte låna mer än vad man har i årsinkomst så jag behöver min man. Men han är inte så glad att behöva stå med mig eftersom han vill att vi ska förhandla om vårt huslån efter sommaren och att en UC till kan förstöra.
Så vad ska jag göra? Jag skullle behöva pengarna INNAN denna sommaren =(.
Jag blir så frustrerad! HJÄLP!
Jag har en skönhetsoperation jag längtat så efter i många år. Jag sa den dagen jag fick fast jobb skulle det äntligen ske! och det är nu 1.5 år sen jag fick jobbet som fast!
Johoo, nu kan jag äntligen ta mitt lån..
Mensedär- det gick inte! Jag har för mycket lån förhållande till min inkomst!
Min fråga är- tycker alla banker det?
Jag och min man tog ett stort lån för att renovera huset på 300 000 kr. sedan har jag bilen på kvar 15 000 och sen tog jag en kredit på entercard på 10 000. Inkomsten 2011 var inte så bra- fick jobbet i juni.! 2012 blir 228 000kr i årsinkomst.
Någon som kan räkna ut hur mycket jag får lov att låna?
Jag ringde til icabanken som nejkade mig, hon sa något att man kan inte låna mer än vad man har i årsinkomst så jag behöver min man. Men han är inte så glad att behöva stå med mig eftersom han vill att vi ska förhandla om vårt huslån efter sommaren och att en UC till kan förstöra.
Så vad ska jag göra? Jag skullle behöva pengarna INNAN denna sommaren =(.