Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

kan jag bli beviljad Skuldsanering?

Nej jag kastar alla papper för jag vill inte se dom... Dumt av mig... Men borde väl kunna ta reda på skulderna på något vis kanske... Tack för dina svar...

Nej jag kastar alla papper för jag vill inte se dom... Dumt av mig... Men borde väl kunna ta reda på skulderna på något vis kanske... Tack för dina svar...
Du kan ju begära en sammanställning på de skulder som du har utmätning på hos kronofogden.

Låter bra det!! Sen får jag försöka invänta brev osv och se... Sparar nog dom hädanefter:)..

Låter bra det!! Sen får jag försöka invänta brev osv och se... Sparar nog dom hädanefter:)..
Bra!! Jag har visat alla mina brev och krav för en vän. Och printat ut ansökningsblanketter för skuldsanering. Så till helgen sätter vi oss och börjar beta av skuld för skuld och försöker i alla fall komma en bit på ansökan. Har satt som mål max 2 veckor så SKA den vara ivägskickad!! Är ju sen flera månaders väntan innan man får besked, så det är lika bra att få iväg den!

det är väl bara skuld som gått till utmätning man får ta med
eller? skulder som inte är på utmätning räknas väl inte in i skuldsaneringen

det är väl bara skuld som gått till utmätning man får ta med
eller? skulder som inte är på utmätning räknas väl inte in i skuldsaneringen
Jo, ALLA skulder ska med, även de som ej är hos kronofogden. Man behöver inte ens ha utmätning eller vara hos kronofogden för att söka skuldsanering. Ska vara så för att alla ska gynnas lika. Endast de skulder som det finns pant på, t.ex. huslån med pantbrev räknas ej med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp