Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Körd big time

Min man betalar ganska exakt samma samma nu med skuldsanering som löneutmätning.
Skulle ansökt idag direkt faktiskt , men tyvärr står mina föräldrar på medlånetagare på ett av lånen till Handelsbanken på 400k ... vill inte det hamna på dom när dom ställt upp och hjälpt till ... även om dom skulle kunna baka in det i huset som är värt 3 milj och noll kronor i skulder ... skulle kännas för taskigt

Ok ok .. för jag räknade fram på deras sida att mitt förbehållsbellop blev 12400 kr att behålla ... så lite till får man kanske behålla då ... sen måste dom två betalningsfria månaderna göra sjukt mycket :)
Vad ska du med skuldsanering till? För någon vecka sedan hade du en lösning med löneutmätning knappt ett år?

Vad ska du med skuldsanering till? För någon vecka sedan hade du en lösning med löneutmätning knappt ett år?
Eftersom skulderna utgår till sjukt höga belopp och även många små lån som jag skrivit innan så hade jag nog tjänat på skuldsanering utan tvekan ... uppe i 1 miljon idag ju

Eftersom skulderna utgår till sjukt höga belopp och även många små lån som jag skrivit innan så hade jag nog tjänat på skuldsanering utan tvekan ... uppe i 1 miljon idag ju

Blandra jag ihop dig med ngn annan? Skulle du inte släppa en del och ta det på löneutmätning, för det blev enl dig billigare?

Blandra jag ihop dig med ngn annan? Skulle du inte släppa en del och ta det på löneutmätning, för det blev enl dig billigare?
Du har inte blandat ihop mig , har precis skickat in om jämkning så jag kommer få 10k rena pengar mer varje månad hela året ut :) så ska det först , funkar inte det så ansöker jag om skuldsanering

Du har inte blandat ihop mig , har precis skickat in om jämkning så jag kommer få 10k rena pengar mer varje månad hela året ut :) så ska det först , funkar inte det så ansöker jag om skuldsanering

Får se vad du har för plan om en vecka då:)

Det handlar ju inte om vad du tjänar på, för att få skuldsanering ska du vara på obestånd. Kan du t.ex betala av skulderna på 9 års löneutmätning så kan du inte få skuldsanering

Det handlar ju inte om vad du tjänar på, för att få skuldsanering ska du vara på obestånd. Kan du t.ex betala av skulderna på 9 års löneutmätning så kan du inte få skuldsanering
Visst är det så... Jag har själv inte räknat på det , Men när jag pratade med kommunens skuldrådgivare så tyckte hon jag skulle söka... Hon sa hon sett folk med mycket mindre skulder som fått igenom en sanering...så får hoppas det finns lite hopp! Helst löser jag det utan sanering

Visst är det så... Jag har själv inte räknat på det , Men när jag pratade med kommunens skuldrådgivare så tyckte hon jag skulle söka... Hon sa hon sett folk med mycket mindre skulder som fått igenom en sanering...så får hoppas det finns lite hopp! Helst löser jag det utan sanering

Skuldernas storlek har inte avgörande betydelse, det har också med inkomsten att göra..
Skuldsanering på skuld på mindre än 50k har hänt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp