Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Körd big time

Om två stycken stå på samma lån .. alltså en är medlånetagare .. och jag ansöker om skuldsanering .. och om jag skulle få det ... skulle inte sambon behöva betala direkt då när jag fått skuldsanering ?
Inte om lånet sköts.

Brukar det vara samma förbehållsbelopp på skuldsanering som löneutmätning ?

Med skuldsanering får man behålla lite mer än vid utmätning. Man ”får” en sk. ”Buffert peng”, som brukar landa mellan 500-1200kr/mån och som skall täcka oförutsedda kostnader eller typ tandvårdskostnader, tv:n pajar.. etc.

Med skuldsanering får man behålla lite mer än vid utmätning. Man ”får” en sk. ”Buffert peng”, som brukar landa mellan 500-1200kr/mån och som skall täcka oförutsedda kostnader eller typ tandvårdskostnader, tv:n pajar.. etc.
Ok ok .. för jag räknade fram på deras sida att mitt förbehållsbellop blev 12400 kr att behålla ... så lite till får man kanske behålla då ... sen måste dom två betalningsfria månaderna göra sjukt mycket :)

Min man betalar ganska exakt samma samma nu med skuldsanering som löneutmätning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp