Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köpa ut min skuldsatt man från våran bostadsrätt

Risken är väl stor att så sker om det finns 3-400,000 i övervärde tänker jag? Men mirakel har väl skett förr..
Finns sökande som aldrig yrkar indrag och försäljning av en hel egendom, med långt högre övervärde än de siffror du nämner.

Antagligen inte speciellt mer spännande än att man helt enkelt inte tycker att det är värt risken att bli ansvarig för kostnader som uppstår och som man då måste hosta upp om egendomen inte blir såld.

Problemet är ju att man bara skjuter oron på framtiden. Vad händer om 2 år? 5år? Hinner din man bli skuldfri? Annars kommer ju ”hotet” om försäljning ändå finnas där.
Han ska ansöka skuldsanering så fort vi löser bostaden. Jag har ett avtal till en hyresrätt redan, 1e Augusti. Bara hoppas att nån kommer köpa lägenheten annars kanske man kan prata med KFM och skynda på med bostadsutmätningenen :rolleyes:

Problemet är ju att man bara skjuter oron på framtiden. Vad händer om 2 år? 5år? Hinner din man bli skuldfri? Annars kommer ju ”hotet” om försäljning ändå finnas där.
Han ska ansöka skuldsanering så fort vi löser bostaden. Jag har ett avtal till en hyresrätt redan, 1e Augusti. Bara hoppas att nån kommer köpa lägenheten annars kanske man kan prata med KFM och skynda på med bostadsutmätningen :rolleyes:

Han ska ansöka skuldsanering så fort vi löser bostaden. Jag har ett avtal till en hyresrätt redan, 1e Augusti. Bara hoppas att nån kommer köpa lägenheten annars kanske man kan prata med KFM och skynda på med bostadsutmätningen :rolleyes:
Man kan alltid självmant anvisa en egendom för utmätning.
Fortfarande måste någon sökande yrka på hela egendomens försäljning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp